جتور t۲ | واردات خودرو | خودرو چینی

خودروی محبوب اماراتی ها در راه بازار ایران + عکس و مشخصات

جتور تراولر یا T۲ یک اس یو وی با استایل باکسی شکل و آفرودی است که در نمای ظاهری آن به خوبی می توان رد پای محصولاتی چون فورد برانکو و لندروور دیفندر را مشاهده کرد. در ادامه مشخصات فنی و تصاویر این خودرو را مشاهده می کنید.

خودروی محبوب اماراتی ها در راه بازار ایران + عکس و مشخصات

واردات خودرو از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر صنعت خودروسازی و اقتصاد کشور است. با وجود توسعه صنعت خودروسازی در کشور، واردات خودروها از کشورهای دیگر همچنان ادامه دارد، مخصوصا برای تأمین نیازهای بازارهای خاص یا محصولات خاصی که در داخل کشور تولید نمی‌شوند. واردات خودرو می‌تواند تأثیر مستقیمی بر تعادل تجاری و نیز رونق صنعت خودروسازی داخلی داشته باشد.

جتور تراولر یا T۲ یک اس یو وی با استایل باکسی شکل و آفرودی است که در نمای ظاهری آن به خوبی می توان رد پای محصولاتی چون فورد برانکو و لندروور دیفندر را مشاهده کرد. کمپانی جتور برای ما ایرانی ها نیز چندان ناآشنا نیست، چرا که فیدلیتی پرایم گروه بهمن در واقع همان جتور X۷۰s است و به زودی، نسخه پرستیژ این خودرو هم وارد جاده ها و خیابان های کشورمان خواهد شد.

جتور T۲

جتور-تی2

جتور-تی2

همان طور که پیش تر گفته شد، در ظاهر T۲ در بخش نمای جلو طرحی نزدیک به برانکو را شاهدیم و نمای کناری و انتهایی خودرو به لندروور دیفندر شباهت دارد. با توجه به ماهیت آفرودی این خودرو، چرخ ها به قسمت های گوشه هدایت شده تا زاویه ورود و خروج خوبی داشته باشد.

عبارت انگلیسی Jetour بر پیشانی جلوپنجره نقش بسته است و چراغ های جلو نیز از ۶ المان LED تشکیل شده است. در داخل سپر نیز چراغ های LED پیکسلی به صورت عمودی تعبیه شده اند. در نمای کناری ستون ها به رنگ مشکی است و سپرها و آرک چرخ ها نیز به رنگ مشکی هستند. روی کاپوت و درست در جلوی ستون A نیز دستگیره ای تعبیه شده که دیزاین آن تاحدودی برگرفته از برانکو است و ضمن کاربردی بودن، استایل این اس یو وی را خشن تر نشان می دهد.

این خودرو به دو صورت پنج و هفت‌نفره قابل سفارش گذاری است.

کابین جتور T۲

جتور-تی2 3

جتور-تی2 4

جتور T۲ در بخش کابین، غربیلک فرمانی بیضی دارد و چهار سمت فرمان طرح کات اجرا شده است. در قسمت میانی فرمان لوگوی JT (جتور) دیده می شود و در دو سمت فرمان کلیدهای کنترلی مختلفی قرار دارند. در قسمت میانی داشبورد یک نمایشگر تبلت مانند بسیار بزرگ تعبیه شده است و در پشت فرمان نیز یک کلاستر تمام دیجیتالی برای نشان دادن اطلاعات خودرو به راننده نصب شده است.

در نسخه فول این خودرو امکانات خوبی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، پورت شارژ برای سرنشینان عقب، برق ۲۲۰ ولت در عقب خودرو، دسته دنده الکترونیکی، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، شارژر وایرلس، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای و… را دارد.

مشخصات فنی جتور T۲

جتور-تی2 5

جتور T۲ در تیپ های مختلف به دو پیشرانه بنزینی و یک پیشرانه پلاگین هیبرید مجهز می شود. نسخه پایه پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربو را دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از این طریق به وسیله جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چهار چرخ منتقل می شود.

نسخه دیگر به پیشرانه ۲ لیتر توربو مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۲۶۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر را دارد و انتقال قدرت بوسیله جعبه دنده ۸ سرعته AT انجام می شود. نسخه پلاگین هیبرید هم یک موتور ۱.۵ لیتر توربو به همراه یک موتور برقی را داردکه خروجی های ۳۲۶ اسب بخار و ۵۶۵ نیوتن متر را ثبت می کند. دقت کنید در تمامی نسخه های ذکر شده انتقال قدرت به تمام چرخ ها انجام می شود.

سخن پایانی

کمپانی جتور با عرضه خودروهایی همچون جتور داشینگ (فیدلیتی XB۱) و جتور X۷۰ پلاس و همچنین جتور T۲ و با ارائه خدمات باور نکردنی همچون سه سال سرویس رایگان و وارانتی ۱۰ ساله یا یک میلیون کیلومتری در کنار قیمت های رقابتی و شرایط فروش متنوع، توانسته بازار های رقابتی همچون بازار امارات را به خوبی در دست گیرد و سهم قابل توجهی از بازار را نصیب خود گرداند. به نظر می رسد گروه بهمن با عرضه T۲ در بازار ایران که کاملا خلا خودرو های شاسی بلند دو دیفرانسیل قلدر را احساس می کند، بتواند به موفقیت چشمگیری دست یابد. البته این امر منوط به نحوه فروش، میزان عرضه و قیمت خودرو خواهد بود.

سوالات متداول

جتور T۲ چه مشخصاتی دارد؟

جتور T۲ در تیپ های مختلف به دو پیشرانه بنزینی و یک پیشرانه پلاگین هیبرید مجهز می شود. نسخه پایه پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربو را دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را دارد

جتور T۲ چه امکاناتی دارد؟

در نسخه فول این خودرو امکانات خوبی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، پورت شارژ برای سرنشینان عقب، برق ۲۲۰ ولت در عقب خودرو، دسته دنده الکترونیکی، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، شارژر وایرلس، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای و… را دارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر