فرهنگیان | دانشگاه فرهنگیان | رتبه بندی معلمان | پذیرش دانشجو معلم

۳ هزار سهمیه استخدام فرهنگیان به این استان رسید

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال بیش از ۳ هزار نفر سهمیه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده که معادل میزان استخدامی آزمون فراگیر کل دستگاهای اجرایی کشور در سال گذشته است.

۳ هزار سهمیه استخدام فرهنگیان به این استان رسید

جذب معلمان جدید برای هر سیستم آموزشی بسیار مهم است. معلمان جدید می‌توانند با تجربیات و دانش خود به بهبود کیفیت آموزش و پرورش کمک کنند. همچنین، جذب معلمان جدید می‌تواند به افزایش تعداد معلمان و بهبود نسبی نسبت به نیروی انسانی موجود در سیستم آموزشی کمک کند. از طرفی، جذب معلمان جدید می‌تواند به ایجاد رقابت سالم بین معلمان و بهبود کیفیت آموزش و پرورش منجر شود. به طور کلی، جذب معلمان جدید برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش و توسعه سیستم آموزشی بسیار حائز اهمیت است.

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط تصویری زنده با دانش آموزان اعتکاف علمی پایگاه ام ابیها شهرستان چابهار دیدار و پاسخگوی سوالات دانش آموزان بود.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در پاسخ به سوالات دانش آموزان مبنی بر افزایش سهمیه استخدامی ماده ۲۸, سهمیه کنکور دردانشگاه فرهنگیان، استخدامی معلمین تخصصی بومی و ماندگار گفت: فضا و نیروی انسانی ماندگار از محورهای اصلی در این استان است که در مجموعه وزارتخانه به آنها بیشتر توجه کرده که در همین راستا برای بحث نیروی انسانی پایدار و ماندگار، پذیرش دانشجو معلم از بوم برای بوم برای دانشگاه فرهنگیان بوده که اجرایی شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۳ هزار نفر سهمیه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است که معادل میزان استخدامی آزمون فراگیر کل دستگاهای اجرایی کشور در سال گذشته است.

وی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در این استان گفت: دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان به شایستگی می‌توانند در میدان‌های علمی، کنکور و امتحانات نهایی حرفی برای گفتن داشته باشند و تمام کاستی‌های این استان به زودی با دستان دانش آموزان رفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مدرسه سازی سهم استان متفاوت با کل کشور است و تعداد مدارس ساخته شده در این استان قابل مقایسه با هیچ استانی نیست.

لازم به ذکر است در پایان گفتگوی زنده، ضرغام پرنیان مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور که بعنوان نماینده ویژه وزیر در جنوب استان حضور دارند، گزارشی از روند اجرای طرح شهید عجمیان در هفت شهرستان جنوبی استان به وزیر آموزش و پرورش ارئه کرد.

 

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • بازنشسته

    باسلام خدمت مجریان آموزش وپرورش معلمان خرید خدمات استان یزد که خدایی و وجدانی کار میکنند منتظر امنیت شغلی هستند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر