قیمت دلار | قیمت ارز | بازار ارز

قیمت جدید دلار در صرافی ها اعلام شد

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۶۳ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۷ تومان رسید.

قیمت جدید دلار در صرافی ها اعلام شد

دلار آمریکا به عنوان ارز ملی ایالات متحده و یکی از ارزهای پایه جهان، نقش بسیار حیاتی در اقتصاد جهانی دارد. به عنوان ارز معاملاتی بین‌المللی، دلار در تجارت جهانی و انتقال ارزش در سطح جهان به کار می‌رود. وضعیت برتر دلار به عنوان ارز انتخابی برای ذخیره ارزش در بانک‌های مرکزی کشورها و صنایع نفتی جهانی تاثیرگذار است. این وضعیت به ایالات متحده امکان تأثیرگذاری بیشتر در امور بین‌المللی و کنترل بیشتری بر بازارهای مالی جهانی را می‌دهد. همچنین، تحریم‌ها و سیاست‌های اقتصادی ایالات متحده تحت تأثیر قرار گرفته و توسط دلار قدرت تأثیرگذاری بیشتری دارند.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۲هزار و ۹۶۳ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۷ تومان اعلام شد.

قیمت دلار آذر ماه

عنوان قیمت
نرخ رسمی دلار ۴۲۰۰ تومان
دلار در صرافی ملی ۴۲۵۳۳ تومان
دلار در بازار متشکل ۴۲۹۶۳ تومان

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو ۴۶ هزار و ۹۱۰ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۲ هزار و ۶۴۵ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۶۹۸ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۶۳۵ تومان اعلام شده است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر