قیمت نهایی خودرو | قیمت ام وی ام ایکس ۳۳ | خودرو مونتاژی

قیمت نهایی این خودرو اعلام شد / ام وی ام ایکس۳۳ را ۸۰ میلیون ارزان تر بخرید

قیمت نهایی خودرو ام وی ام X۳۳ کراس مدیران خودرو اعلام شد.

قیمت نهایی این خودرو اعلام شد / ام وی ام ایکس۳۳ را ۸۰ میلیون ارزان تر بخرید

قیمت نهایی خودرو ام وی ام X۳۳ کراس دنده ای و اتوماتیک مدیران خودرو اعلام شد. طبق قیمت محصولات مدیران خودرو، قیمت ام وی ام X۳۳ دنده ای در کارخانه ۸۰۰ و در بازار آزاد ۸۸۰ میلیون تومان است که به معنای اختلاف ۷۹ میلیون تومانی است. همچنین قیمت خودرو ام وی ام X۳۳ اتومات نیز به ترتیب در کارخانه و بازار ۸۹۷ و ۹۵۰ میلیون تومان است که اختلاف ۵۳ میلیون تومانی است.

ام-وی-ام-ایکس۳۳

مشخصات ایکس ۳۳ کراس

ایکس ۳۳ کراس یکی از جدیدترین خودرو مونتاژی مدیران خودرو است که به نوعی می توان آن را نسخه فیس لیفت و به روز شده X۲۲ پرو دانست زیرا شباهت های زیادی میان آن ها به چشم می خورد. به طور کلی این خودرو در کلاس کراس اوورهای کوچک و شهری قرار می گیرد و به همین دلیل احتمالاً مانند X۲۲ قدیمی، X۲۲ پرو و جک S۳ با استقبال خوبی از طرف مردم رو به رو شود. 

میزان مصرف سوخت ام وی ام ایکس ۳۳ کراس به‌طور رسمی اعلام نشده، اما باید چیزی در حدود ۵.۵ تا ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر باشد. مشخصات فنی ام وی ام X۳۳ کراس تفاوتی با مشخصات X۲۲ پرو ندارد. بنابراین همچون گذشته یک موتور ۳ سیلندر توربوشارژ به حجم یک لیتر، نیروی محرکه این کراس اوور کوچک را تامین می‌کند. حداکثر قدرت موتور ام وی ام X۳۳ کراس، ۱۰۲ اسب بخار و بیشترین گشتاور هم ۱۵۰ نیوتن.متر است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر