معلمان یک‌‎سال سابقه‌کار باید رتبه بندی شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: تغییرات اعمالی روی قانون رتبه بندی معلمان برای معلمانی که یکسال سابقه کار دارند و مهر امسال باید رتبه بندی شوند.

معلمان یک‌‎سال سابقه‌کار باید رتبه بندی شوند

به گزارش تیترکوتاه؛ کار رتبه بندی تمام شده و پرداخت‌های مربوط به رتبه بندی معلمان نیز در سال گذشته بالغ بر ۴۸ هزار میلیارد تومان بود که این ارقام پرداخت شد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق قانون از ۸ آبان ۱۴۰۱ باید کد استخدامی برای مهرآفرینان صادر می شد که انجام نشده و امسال قرار شده برای آنها که تعدادشان ۷۰ هزار نفر است کد استخدامی صادر شود.

به گفته وزیر آموزش و پرورش تغییرات اعمالی روی قانون رتبه بندی معلمان برای معلمانی که یکسال سابقه کار دارند و مهر امسال باید رتبه بندی شود اجرایی می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: من در جلسه رای اعتماد گفتم که مقاله، نباید ملاک اصلی رتبه بندی معلمان باشد، الان هم معتقدم قانون رتبه بندی قانون خوبی است، اما آیین نامه اجرایی آن به اصلاحاتی نیاز دارد، زیرا درباره یک میلیون معلم تدوین شده و اجرای اخیر این قانون نشان داد که نقاط ضعفی دارد، هرچند نقاط قوتی هم دارد.

وی با بیان اینکه اصلاحات رتبه بندی معلمان عمیق است و هم اکنون در دستور کار قرار دارد، افزود: تغییرات اعمالی روی قانون رتبه بندی معلمان برای معلمانی که یکسال سابقه کار دارند و مهر امسال باید رتبه بندی شود اجرایی می شود، اما برای سایر معلمان که رتبه گرفته اند تا رتبه بعدی که ۵ سال دیگر است تغییرات جدید اعمال نمی شود. به عبارت دیگر هر معلم ۵ سال یک‌بار رتبه بندی می شود البته در روستاها و مناطق محروم هر چهار سال یک‌بار رتبه بندی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس


    سلام..پس تکلیف بازنشستگان ۴۰۰ چی شد؟قانون که توسط مجلس هم تصویب شد را چه کردید؟واقعا متاسفم برای همه شما که آموزش مملکت را به باد تمسخر گرفتید...حیف از این نظام که اجرای قوانین برا معلمان انجام نمی شود..حیف
    .حیف..

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر