تلاش برای دریافت رتبه همه معلمان تا آخر اردیبهشت

تلاش برای دریافت رتبه همه معلمان تا آخر اردیبهشت

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: احتمالا امر رتبه‌بندی معلمان تا شنبه تمام شود.

به گزارش تیترکوتاه؛ رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: زمانی که من به وزارتخانه آمدم همچنان تعدادی از معلمان باقی مانده بودند که حدود ۷۵ هزار نفر تخمین زده می‌شدند. تعدادی هم اعتراض داشتند و تا روز ۱۱ اردیبهشت اعتراض کردند و در سامانه ثبت شدند و کارگروه‌های بررسی تشکیل شد تا به آن‌ها رسیدگی کنند.

وی افزود: در بررسی اعتراضات اصل بر رتبه استحقاقی است و تلاش‌مان این است تا آخر اردیبهشت همگی معلمان رتبه دریافت کنند. این ماه طبق گزارشی که به من داده شده بیش از ۸۵ درصد آنان تعیین تکلیف شده‌اند.

صحرایی یادآور شد: وقتی همه معلمان رتبه‌بندی شدند به بازنگری آیین‌نامه می‌پردازیم و بنا بر این است که به امسال برسد اما اول باید رتبه‌بندی تمام شود تا بر اساس نتایج اصلاح خود را انجام دهیم. سازمان اداری استخدامی هم موظف است نظارتی به رتبه‌های داده شده داشته باشد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: کاری که این دولت انجام داد کار بزرگی بود و یک کار بزرگ خطا هم دارد هرچند نباید داشته باشد اما به طور طبیعی اتفاق می‌افتد ولی آن‌چه مهم است این است که رتبه‌بندی تغییر جدی در وضعیت معلمان ایجاد کرده اما معلمان هم توقع دارند که این امر متناسب با شأن آنان باشد که درست است و در جاهایی آیین‌نامه در این زمینه متناسب نیست.

وی گفت: احتمال می‌دهم که امر رتبه‌بندی تا شنبه تمام شود و حتی ممکن است همین الان که صحبت می‌کنیم تمام شده باشد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر