واکنش تند نماینده مجلس به رتبه بندی معلمان

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان مورد قبول مجلس نیست.

واکنش تند نماینده مجلس به رتبه بندی معلمان

رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: ما انتظار داشتیم در مسیر اجرا و تهیه شیوه‌نامه همکاران ما در آموزش و پرورش فضایی را ایجاد شد که در راستای ثبت مدارک و اسناد معلمانی۲۰ یا ۲۵ یا ۳۰ سال سابقه کار داشتند، اظهار بی‌اطلاعی شده است.

وی افزود: در ادامه مجددا اعلام کردند که بیایید مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنید در حالی‌که این سابقه کاری بود که معلمان ما در طول خدمت خود داشتند‌.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آموزش‌هایی که در طول این مسیر داشتند و مدارک تحصیلی که ارائه کردند از آنجایی که تربیت معلم بودند، خود به خود وصل به سیستم آموزش و پرورش بود و بعد هم به مرور زمان مدارک تحصیلی در درون دانشگاه‌ها پشت سر گذاشتند و  این مدارک را ارائه کردند و در نهایت ارزیابی‌هایی که صورت گرفت کهه باید در همین مراحل بررسی می‌کردند.

حاجی‌پور با طرح این سوال چرا باید معلمی که دارای مدرک دکترا داشته باشد اما هیچ رتبه‌ای نداشته باشد، تصریح کرد: این موضوع مورد قبول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیست.

وی خاطرنشان کرد: باید فرصت مجدد داده شود و یا خود آموزش و پرورش پای کار بیاید تا معلمان ما به حق و حقوق خود برسند.

 

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • فرهنگی

    با سلام و درود چرا برای فرهنگیان اندازه بقیه کارمندان
    ارزش قائل نمیشید همین فوق العاده ویژه قانون است برای همه کارمندان چرا برای معلما انجام نشد همش باید پیگیری دنبال نماینده ها باشند و بعد چندین ماه خوردن اعمال شه متاسفم از شغلم

  • علی

    تف ب شغل معلمی و هرچی معلمه اولیش خودم با این اوضاعمون

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر