بیمه فرهنگیان | بیمه | حقوق فرهنگیان

گلایه جدید فرهنگیان / تاخیر بیمه دانا در پرداخت هزینه های درمان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمان توسط بیمه دانا برای فرهنگیان گلایه کرد.

گلایه جدید فرهنگیان / تاخیر بیمه دانا در پرداخت هزینه های درمان

به گفته شهروند خبرنگار ما با وجود اینکه حق بیمه درمانی دانا از فیش حقوق فرهنگیان کسر می‌شود، اما هنگام ارائه اسناد درمانی به بیمه دانا با تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی مواجه می‌شوند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام، ما فرهنگیان چند ماهی است اسناد درمانی به بیمه دانا تحویل دادیم و هیچ خبری از تعهدات نیست.  در کلینیک‌ها و سایر درمانگاه‌هایی که قرارداد دارند با دریافت معرفی نامه معتبر است، اما سایر درمانگاه‌هایی که قرارداد با بیمه دانا ندارند وقتی فاکتور و مدارک را به بیمه دانا ارسال میکنیم هزینه‌های درمانی را پرداخت نمی‌کند. بیمه دانا بیمه خوبی است تاکنون مشکلی نداشتیم، اما لطفا پیگیری کنید تا ببینیم مشکل دقیقا کجاست. هزینه بیمه در فیش حقوق ما کسر می‌شود و بیمه دانا متعهد هست، اما هزینه‌ها پرداخت نمی‌شود. پیگیری کرده ایم بیمه دانا و تعاونی اداره دلیل تاخیر در پرداخت خسارات را دیر پرداخت شدن حق بیمه از سوی آموزش و پرورش می‌داند. از فیش حقوق ما هزینه بیمه دانا کسر شده است، اما از پرداخت هزینه‌های درمانی بیمه دانا سرباز می‌زند ما نمیدانیم مشکل کجاست و کسی هم پاسخگو نیست.  

منبع: شهروند خبرنگار - لرستان

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • محمد یاسین

    این بیمه از انتظار ما را کشت

  • معروف طهماسبی

    سلام خواهشا به مسئولین بيمه دانا تذکربدید هزينه هاي پزشکی راپرداخت کنند اعمال ودارایی باباتون نمیخوادبدید ماه به ماه ازحقوق کسرمیشه برداشت زرنگی د پرداخت هم انصاف داشته باشید

  • ناشناس

    عن به قرارداد های وزارت آموزش و پرورش با تمام بیمه ها تا کنون

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر