فرهنگیان | جذب معلم | آزمون استخدامی | آموزش و پرورش

وعده جذاب نماینده مجلس به این دسته از فرهنگیان

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: در حال حاضر پیگیر مجوز جذب از دستگاه‌های مربوطه هستیم، تا با صدور مجوز، «معلمان خرید خدمات» به «قرارداد کار معین» تبدیل وضعیت شوند.

وعده جذاب نماینده مجلس به این دسته از فرهنگیان

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مسائل معلمان «خرید خدمات آموزشی»، گفت: این قشر، سال‌ها زحمات بسیاری برای آموزش و پرورش کشیده‌اند، اما همچنان تعیین تکلیف نشده‌اند و، چون ردیف استخدامی برایشان تعریف‌نشده، سازمان برنامه و بودجه، اعتباری برای جذب و استخدام آن‌ها اختصاص نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه اکنون پس از گذشت چند ماه از آغاز سال تحصیلی، متأسفانه حقوقشان به‌صورت کامل پرداخت نشده است، گفت: برای تبدیل وضعیت در طول این مدت، دو دستور از وزیر آموزش و پرورش گرفته شد؛ ولی متأسفانه تا این لحظه دستگاه مربوطه اقدامی برای عملیاتی شدن این دستور، صورت نداده است.

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس با بیان اینکه برای پیگیری مجدد مطالبات «معلمان خرید» خدمات قول مساعد داد و گفت: در حال حاضر پیگیر هستیم تا بتوانیم مشکلات این معلمان را حل کنیم.

جوکار بیان کرد: در حال حاضر پیگیر مجوز جذب از «سازمان امور اداری و استخدامی کشور» هستیم، تا با صدور مجوز، «معلمان خرید خدمات» به «قرارداد کار معین» تبدیل وضعیت شوند؛ درحال حاضر تعداد معلمان خرید خدمات در سطح کشور ۲۰۰۰۰ نفر می‌باشد.

منبع: پانا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر