شهردار رامسر در گفتگو با تیتر کوتاه مطرح کرد:

نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر تجلی توانمندی‌ها خواهد بود / توسعه گردشگری در دستور کار

امینی شاد گفت: برگزاری نمایشگاه های صنعت ساختمان و آرایشی - بهداشتی ظرفیت های بالقوه رامسر را به بالفعل تبدیل می کند.

نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر تجلی توانمندی‌ها خواهد بود / توسعه گردشگری در دستور کار

با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و تجاری شهر رامسر، برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها در این شهر می‌تواند به توسعه اقتصادی و تجاری منطقه کمک کند. این تأسیسات به جذب جمعیت، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ایجاد فرصت‌های کسب و کار مناسب در شهر کمک می‌کنند. این پروژه‌ها با حمایت شهردار و برگزارکنندگان به توسعه شهر رامسر و افزایش نقش آن در توسعه استان و کشور کمک می‌کنند.

یکی از موضوعات مهمی که در راستای توسعه شهر رامسر مطرح می‌شود، توسعه ظرفیت‌ های گردشگری و تجاری این منطقه است. در این گزارش قصد داریم فرصت های به وجود آمده پیش رو با توجه به برگزاری نمایشگاه‌ ها در این شهر را مورد بررسی قرار دهیم. با تیتر کوتاه همراه باشید:

ظرفیت های رامسر برای توسعه گردشگری

 علی امینی شاد، شهردار رامسر در گفت و گو با تیتر کوتاه درباره میزان ظرفیت گردشگری، تولیدی و تجاری شهر رامسر گفت : شهر رامسر به واسطه طبیعت و موقعیت جغرافیایی خاص خود، ظرفیت‌های زیادی برای گردشگری و تجارت دارد. شهر رامسر با وجود زیبایی‌های طبیعی مانند جنگل‌ های هیرکانی، ساحل‌ های زیبا و موقعیت جغرافیایی خاص خود، جذابیت‌ های گردشگری فراوانی دارد. همچنین، شهر رامسر به عنوان میزبان کنوانسیون تالاب رامسر شناخته می‌ شود که در آن با حضور ۱۷۲ کشور، پیرامون مسائل محیط زیست و محافظت از طبیعت بحث می‌ شود.

علی-امینی-شاد

وی ضمن تاکید بر سابقه رامسر در برگزاری همایش ها و نمایشگاه های مختلف از دهه های گذشته تا کنون، در رابطه با تاثیر برگزاری نمایشگاه ها ب اقتصاد این شهرستان، تصریح کرد: افتتاح مرکز نمایشگاه و همایش‌ های تلکابین در رامسر تأثیر مهمی در حوزه توسعه گردشگری و تجارت دارد. این مرکز می‌تواند به توسعه نمایشگاه‌ ها و همایش‌ ها در شهر رامسر کمک کرده و جمعیت بیشتری را به این منطقه جذب کند. طی سال های گذشته همایش های متعددی در حوزه های مختلف مانند پزشکی، مهندسی، ورزشی و... در این شهرستان برگزار می شود؛ نقطه عطف برگزاری این همایش ها در سال ۱۳۴۹ بوده است که کنوانسیون رامسر با حضور ۱۷ کشور دنیا در این شهرستان برگزار شده است.

استفاده از ظرفیت سایت نمایشگاهی رامسر در حوزه های مختلف

شهردار رامسر افزود: وجود یک فضای نمایشگاهی مستقل یکی از نیازهای اصلی این شهرستان به شمار می رفت که خوشبختانه به سرانجام رسید. به واسطه این ظرفیت، ما دوباره موفق خواهیم شد همایش ها و نمایشگاه های متعددی را در این فضا برگزار کنیم.  همچنین، این تأسیسات می‌توانند به توسعه در صنعت نمایشگاهی در استان کمک نیز کنند.

امینی شاد افزود : در سال گذشته یک مسابقه جهانی بدنسازی با شرکت ۱۸ کشور در این شهر برگزار شد و در اسفند امسال نیز رامسر، میزبان مسابقه پرورش اندام جهان خواهد بود که البته تعداد کشورهای شرکت کننده امسال قطعاً افزایش خواهد یافت؛ از همین فضای نمایشگاهی برای این رویداد مهم نیز می‌توان بهره‌ برد.

تقویت توسعه تجاری و اقتصادی شهر رامسر

شهردار رامسر در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری اولین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان و آرایشی و بهداشتی درسایت نمایشگاهی رامسر اشاره کرد و گفت:  به طور قطع برگزاری این نمایشگاه‌ ها می‌تواند توسعه تجاری و اقتصادی شهر رامسر را تقویت کنند. این نمایشگاه‌ ها به عنوان یک جذب کننده جمعیت، عامل مهمی در توسعه اقتصادی شهر به شمار می روند. از طریق برگزاری این دو نمایشگاه‌ (به علت پرمخاطب بودن)، می‌توان به تبادل تجاری، ایجاد فرصت‌ های کسب و کار و توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی این شهر کمک کرد. به عبارتی می توان گفت برگزاری این نمایشگاه ها ظرفیت های بالقوه رامسر را به بالفعل تبدیل می کند.

وی در پایان گفت: طبیعی است که شهرداری از برگزارکنندگان این نمایشگاه‌ها حمایت خواهد کرد. حمایت شهردار از برگزارکنندگان این پروژه‌ ها نقش مهمی در موفقیت و توسعه شهر رامسر دارد و باعث افزایش نقش این شهر در توسعه استان و کشور می‌ شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها