طباطبایی در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی مطرح کرد:

رشد ۲۰۰ درصدی مشارکت در FINEX ۲۰۲۳

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) امروز افتتاح شد.

رشد ۲۰۰ درصدی مشارکت در FINEX 2023

سید احمدرضا علایی طباطبایی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران در آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) گفت: این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنعت مالی کشور است که رشد ۲۰۰ درصدی در شرکت‌کنندگان را به همراه داشته است.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، سید احمدرضا علایی طباطبایی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران اظهار داشت: این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنعت مالی کشور است که رشد ۲۰۰درصدی در شرکت‌کنندگان را به همراه داشته است.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های این صنعت و تفاوت آن با حوزه‌های دیگر این است که صنعت مالی کشور طی ۵ سال اخیر خلاقیت‌های خوبی را از خود به جا گذاشته که استارتاپ‌ها تأثیرات خوبی را در این حوزه گذاشته‌اند و امسال نیز میزبان بسیاری از این استارتاپ‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ایران افزود: حذف برخی از ارزهای خارجی و استفاده از ابزارهای مالی امروز رونمایی می‌شود که در قالب ضمانت‌نامه بانکی بین یک بانک ایرانی و بانک روسی منعقد خواهد شد تا بتوانیم به‌زودی با پول ملی خود برنامه‌های تجاری را با کشورهای دیگر پیگیری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه که به همت وزارت اقتصاد در حال برگزاری است؛ بتواند در زمینه اعتلای اقتصاد کشور و در حوزه مالی اتفاقات خوبی را در کشور رقم بزند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها