رشد بازار کریپتو بین سرمایه‌گذران مطلوب نیست

رشد بازار کریپتو بین سرمایه‌گذران مطلوب نیست

تاجر و تحلیلگر نیکلاس مرتن دیروز آخرین تحلیل خوداظهار کرد ممکن است به دلیل یک رویداد اقتصادی کلان مهم که اخیراً رخ داده است، نقدینگی و فرصت‌های رشد کمتری در مقایسه با دهه گذشته به بازار کریپتو وارد شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ تاجر و تحلیلگر نیکلاس مرتن دیروز آخرین تحلیل خود را برای بازار کریپتو در کانال خود آپلود کرد. در این ویدئو، او اظهار داشت که در دهه آینده ممکن است به دلیل یک رویداد اقتصادی کلان مهم که اخیراً رخ داده است، نقدینگی و فرصت‌های رشد کمتری در مقایسه با دهه گذشته به بازار کریپتو وارد شود.

به گفته مرتن، بیت کوین (BTC) نشانه‌هایی از ضعف را نشان می‌دهد زیرا هم سرمایه‌های خرده‌فروشی و هم نهادی به خروج از ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند و نقدینگی را در بازار کلی خشک می‌کنند. در نتیجه، او پیش بینی کرد که سرمایه گذاران ممکن است سرمایه خود را به اوراق خزانه ایالات متحده تزریق کنند، با توجه به اینکه بازدهی 10 ساله ایالات متحده اخیراً برای اولین بار از سال 1951 روند نزولی خود را معکوس کرده است.

55

این معامله گر اضافه کرد که این چرخش در نمودار اوراق قرضه 10 ساله دولت ایالات متحده برای BTC و بقیه بازار کریپتو مشکل ساز است، زیرا اوراق قرضه نرخ رشد تضمین شده ای را ارائه می دهند - به سرمایه گذاران بازده سرمایه گذاری پایدارتر و قابل اعتمادتری نسبت به کلاس های دارایی پرخطر ارائه می کنند. به عنوان رمزارز

اگرچه سرمایه‌گذاران خرد با ریسک‌پذیری بالاتر به سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو ادامه خواهند داد، مرتن استدلال کرد که وجوه نهادی، که به اعتقاد او محرک‌های واقعی قیمت‌های کریپتو هستند، شروع به سرازیر شدن به اوراق خزانه خواهند کرد. به گفته تریدر، یکی از عواملی که نرخ جریان وجوه نهادی به اوراق خزانه ایالات متحده را تعیین می کند، نرخ تورم خواهد بود.

اگر تورم ادامه یابد، که به اعتقاد او اتفاق خواهد افتاد، آنگاه وجوه نهادی خیلی سریعتر به اوراق خزانه سرازیر شده و برای آینده قابل پیش بینی در آنجا باقی خواهند ماند. با این وجود، معامله گر احتمال رسیدن BTC به ATH جدید را رد نکرد، اما پیش بینی کرد که بدون کمک سرمایه گذاران نهادی چندین دهه طول می کشد.

قیمت بیت کوین پس از کاهش 1.99 درصدی در 24 ساعت گذشته، در 26742.17 دلار معامله شد. این عملکرد منفی روزانه همچنین عملکرد هفتگی خود را به رنگ قرمز تغییر داد که در نتیجه در 0.40-% قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر