وزارت جهادکشاورزی برای دریافت حقوق‌ گندم‌کاران برنامه‌ریزی کند

وزارت جهادکشاورزی برای دریافت حقوق‌ گندم‌کاران برنامه‌ریزی کند

رئیس جمهور از وزارت جهادکشاورزی خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین شده بدهند.

به گزارش تیترکوتاه؛ سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت از وزارت جهادکشاورزی خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین شده بدهند.

رئیس جمهور همچنین به وزارت کشور ماموریت داد تا به نتیجه رسیدن تکلیف سازمان امور مهاجرین، امور مربوط به اتباع افغانستانی در یک سامانه ثبت شده و تحت اشراف دولت مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

رئیسی در جلسه امروز هیئت دولت همچنین با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در سخنرانی آغاز سال در حرم مطهر رضوی در خصوص «تحول»، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را از الزامات تحول در نظام اداری برشمرد و بر لزوم رصد دائم عملکرد نظام اداری تاکید کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه همکاران دولت باید نسبت به تحول در مجموعه اداری خود حساس باشند، فرافکنی و تاخیر در انجام کارها و عدم پاسخگویی در حوزه مدیریت را خسارت‌بار دانست.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار