ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به جاده‌های شمال کشور

ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به جاده‌های شمال کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به جاده‌های شمال کشور خبر داد.

به گزارش تیترکوتاه؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ترافیک تردد از محور چالوس در مسیر شمال به جنوب از مرزن آباد تا میدان امیرکبیر تا اطلاع بعدی ممنوع است و از ظهر امروز این محور در مسیر جنوب به شمال یکطرفه خواهد شد تا بار ترافیکی در این مسیر تخلیه شود.

وی افزود: درحال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده سرودار و حدفاصل چنارستان تا نساء و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک سنگین است. همچنین وضعیت مشابه در آزادراه تهران- شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای آزادراه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت ترافیکی در محور هراز، محور فیروزکوه و آزادراه پردیس-تهران نیز گفت: در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم، قلعه دختر، لاسم، آب اسک، رینه، گزنک، بایجان و کلرد، در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گیلاوند، دماوند و در آزادراه پردیس - تهران محدوده پل اتوبان بابایی و محور قدیم محدوده جاجرود ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

شیرانی همچنین درباره آزادراه قزوین - رشت گفت که ترافیک پرحجم اما روان در آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار را شاهد هستیم. در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا حصارک و آزادراه تهران - قم محدوده مرتضی‌گرد نیز ترافیک پرحجم وجود دارد.

شیرانی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها، تصریح کرد: در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان شاهد بارش باران هستیم و از این رو لازم است که رانندگان هنگام تردد در این محورها فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین درباره میزان تردد در جاده‌های کشور نیز گفت: ترددها در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار نسبت به روز قبل‌تر خود ۷.۹ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر