محمد مهاجری در گفت و گو با تیتر کوتاه؛

رئیسی به جای استعفا تیم دولت را بازسازی کند

یک فعال سیاسی در مورد استعفای دولت رئیسی گفت:استعفای دولت ماجرایی پر هزینه می شود بدون اینکه فایده ای داشته باشد و کشور را در شرایط بحرانی کنونی با بحران های بیشتری روبرو می کند. راه حل این است که آقای رییسی از همه کارهایی که تا امروز انجام داده برگردد و هر کاری که تا حالا کرده را کنار بگذارد و با جریانی کارشناسی در درون کشور مشورت کند.

رئیسی به جای استعفا  تیم دولت را بازسازی کند

محمدمهاجری فعال سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تیترکوتاه در رابطه با استیضاح های اخیر مجلس ، اظهار کرد: به دو دلیل مجلس با دولت زاویه پیدا کرده است. یکی اینکه نزدیک انتخابات است و نمایندگان فعلی مجلس برای اینکه بتوانند در انتخابات بعدی رای بیشتری بیاورند و یا رای آنها تضمین شود ناگزیر هستند یک ژست منتقدانه در حوزه انتخابیه خود بگیرند تا از آن ها به عنوان حامیان دولت تعبیر نشود، بخصوص اینکه ضعف های دولت در مسائل اقتصادی موجب نارضایتی مردم شده است و حمایت افرادی که امروز می خواهند کاندید مجلس آینده شوند از دولت، در آینده برایشان تاثیر منفی به جا می گذارد.

وی افزود: علاوه بر این جریان اصولگرایی متوجه شده که دولت ریسی آن چیزی نیست که تصور می کرد شاید برداشت این بود که آقای رییسی می تواند با توجه به ظرفیت های نیروی انسانی و مدیریتی که ذیل جریان اصولگرا در کشور وجود دارد گلیم این دولت را از آب بیرون بکشد، اما رییسی به ورطه جبهه پایداری و اقلیتی نچندان خوشنام در بین اصولگرایان افتاد و همین باعث شد که اختلاف بین دولت و مجلس و دولت اصولگرایان و از طرفی دولت و مجلس شکاف های عمیق تری پیدا کند و کار به جایی برسد که جریان اصولگرایی دیگر حاضر نباشد از خودش برای دولت هزینه بدهد.

مهاجری با بیان اینکه اگر دولت رییسی موفق می شد توفیق اش به نام جریان اصولگرایی ختم می شد، ادامه داد: با وجود اینکه اقای رییسی چندین بار گفته اند که من جناحی نیستم اما به نظر من جناحی ترین دولت بعد از انقلاب دولت آقای رییسی است. با همه این تفاسیر صحبت هایی مثل استعفای رییس جمهور مشکلی را حل نمی کند. چرا که استعفای دولت ماجرایی پر هزینه می شود بدون اینکه فایده ای داشته باشد و کشور را در شرایط بحرانی کنونی با بحران های بیشتری روبرو می کند. راه حل این است که آقای رییسی از همه کارهایی که تا امروز انجام داده برگردد و هر کاری که تا حالا کرده را کنار بگذارد و با جریانی کارشناسی در درون کشور مشورت کند، در جریان اصولگرا نمونه های قدرتمندی از این بدنه کارشناسی قوی وجود دارند آقای رییسی باید تیمی را برای دولت خود بچیند که در دو سال اینده انقدر موفقیت به دست بیاورد که بتواند در انتخابات 1404 هم موفق شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها