اختصاصی تیترکوتاه؛

معرفی موتورسیکلت محبوب هوندا سواران + فیلم و مشخصات

در این گزارش به معرفی و بررسی محتصر موتورسیکلت علاقه مندان هوندا یعنی هوندا CB۶۵۰R پرداختیم.

معرفی موتورسیکلت محبوب هوندا سواران + فیلم و مشخصات

در کنار ماشین بازان قشر دیگری هستند که شیفته موتورسواری هستند. این گروه آن قدری علاقه به راندن و همچنین اجرای حرکات نمایشی با موتورسیکلت را دارند که ترجیح می‌دهند از فضای خودرو و خودروسواری دور بمانند و همواره تنها سرگرمی شان موتورسواری باشد.

در این گزارش به صورت مختصر به معرفی یکی از نسخه‌های جدید و البته پرطرفدار هوندا یعنی موتورسکلت هوندا CB۶۵۰R پرداختیم. در ادامه با تیترکوتاه همراه باشید.

CB۶۵۰R قرار است جایگزین مدل شایسته اما قدیمی CB۶۵۰F شود. CB۶۵۰R در سبک اسپرت کافه با تلفیق گذشته و مدرنیته طراحی‌شده است. تجهیزات آن به‌روز شده، کیفیت افزایش‌یافته و البته دارای شباهت انکارناپذیری با برادران بزرگ‌تر و کوچک‌تر خود است. تقریباً تمام نورپردازی‌های این موتورسیکلت به همراه چراغ جلو گرد که قبلاً بر روی CB۱۰۰۰R دیده‌شده بود، از فناوری LED بهره می‌برند.

امکانات و آپشن‌های CB۶۵۰R

از امکانات این موتورسیکلت می توان به نمایشگر LCD اطلاعات و سرگرمی، کاملاً جدید آن اشاره کرد. این نمایشگر اطلاعاتی نظیر سرعت، دور موتور، موقعیت دنده و… را به نمایش می‌گذارد.

موقعیت راکب تهاجمی‌تر از CB۶۵۰F شده است. دسته‌فرمان ۱۳ میلی‌متر جلوتر و ۷.۵ میلی‌متر پایین‌تر قرارگرفته اما ارتفاع نشیمنگاه همان ۸۱۰ میلی‌متر باقی‌مانده است.

مشخصات فنی هوندا CB۶۵۰R

CB۶۵۰R به شاسی سبک‌تر و محکم‌تری مجهز شده است. طراحی جدید شاسی و تعلیق باعث کاهش وزن و محدود شدن آن به ۲۰۲ کیلوگرم برای مدل مجهز به ترمز ضد قفل ‌شده است که اختلاف ۵.۲ کیلوگرمی با CB۶۵۰F را نشان می‌دهد.

دوشاخ جلو CB۶۵۰F جای خود را به دوشاخه وارونه ۴۱ میلی‌متری SSF ساخت شووا (Showa) داده است. دوشاخ جلو و کمک‌فنر عقب هر دو قابلیت تنظیم در ۷ مرحله رادارند.

دیسک‌های ۳۱۰ میلی‌متری شناور جلو با کالیپرهای چهار پیستون بدون برند با همراهی دیسک ۲۴۰ میلی‌متری با کالیپر تک پیستون عقب سیستم ترمز این موتورسیکلت را تشکیل می‌دهند. ترمز ضد قفل در این موتورسیکلت به‌صورت انتخابی عرضه می‌گردد.

هوندا2

کلاچ لغزشی جدید با همکاری سیستم کنترل گشتاور هوندا (HSTC) کنترل کشش چرخ عقب را بر عهده دارد. این سیستم قابلیت غیرفعال‌سازی توسط راکب را نیز دارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها