شرکت هواپیمایی | ماه رمضان | عید نوروز

تکلیف شرکت های هواپیمایی برای نوروز / پذیرایی از روزه‌داران با افطاری ساده در فرودگاه‌

به گفته معاون وزیر راه در جلسه هماهنگی بخش‌های مختلف فرودگاهی برای نوروز، الزام شرکت‌های هواپیمایی به استقرار نمایندگان موثر برای پاسخگویی به مسافران در زمان تاخیر یا ابطال پرواز، در دستور کار قرار گرفت.

تکلیف شرکت های هواپیمایی برای نوروز / پذیرایی از روزه‌داران با افطاری ساده در فرودگاه‌

در ایام تعطیلات، شرکت‌های هواپیمایی برنامه‌های خاص خود را برای رفاه مسافران ارائه می‌دهند. با افزایش تقاضا در این دوره‌ها، شرکت‌ها از تخفیف‌ها و پروموشن‌های ویژه برای جلب مشتریان استفاده می‌کنند. همچنین، برای مدیریت ترافیک بیشترین تلاش خود را می‌کنند تا برنامه‌ریزی‌های هواپیماهای خود را بهینه کرده و از تاخیرهای ناشی از فشار ترافیک جلوگیری کنند.

رضا نخجوانی درباره آماده‌سازی فرودگاه‌ها برای پروازهای نوروزی و ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: خدمت‌رسانی به مسافران و شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌ها به عنوان کاری مستمر و دائم‌ از سوی شرکت فرودگاه‌ها انجام می‌شود، زیرساخت‌ها‌ و خدمات فرودگاهی بر اساس معیارها و استانداردهای از قبل تعریف‌شده به صورت مستمر در حال انجام است.وی ادامه داد: با این حال ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی، این خدمات ارتقا می‌یابد، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم.معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ‌برنامه‌های هماهنگی ‌با سایر همکاران‌ در بخش‌های مختلف فرودگاهی از هفته‌ پیش آغاز شد و هفته آینده به پایان می‌رسد‌، موضوعاتی که در این جلسات هماهنگی مطرح می‌شود، بررسی و بازخورد موضوعات و عملکرد بخش فرودگاهی همچنین ‌بازخورد نگاه مسافران در سفر نوروزی سال گذشته است؛ به انتقادات و پیشنهادات مسافران توجه داریم تا مطالبه‌ای که مردم از شرکت فرودگاه‌ها دارند، محقق شود.

پذیرایی از روزه‌داران با افطاری ساده در فرودگاه‌

انخجوانی اضافه کرد: به دلیل همزمانی سفرهای نوروزی با ماه مبارک رمضان، برنامه پذیرایی ساده افطاری در فرودگاه‌های کشور خواهیم داشت.

الزام شرکت‌های هواپیمایی به استقرار نماینده موثر برای پاسخگویی به مسافران

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: همچنین الزام شرکت‌های هواپیمایی به استقرار نمایندگان موثر برای پاسخگویی به مسافران در زمان تاخیر یا ابطال پرواز از دیگر موارد در دستور کار است.

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر