اختصاصی تیتر کوتاه؛

در معرفی برند خود با یک تیر دو نشان بزنید / تبلیغات را به بسته بندی محصولتان بسپارید

بسته‌بندی می‌تواند قدرت پنهانی داشته باشد که گاهی اوقات دست کم گرفته می‌شود، به خصوص در مورد تبلیغات. این موضوع می‌تواند یک عنصر کلیدی برای اثربخشی فرمول بازاریابی شما باشد.

در معرفی برند خود با یک تیر دو نشان بزنید / تبلیغات را به بسته بندی محصولتان بسپارید

بسته‌بندی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر تبلیغ محصول است. یک بسته‌بندی جذاب و خلاق می‌تواند محصول را از سایر رقبا متمایز کرده و توجه مشتری را به خود جلب کند. از طریق طراحی متناسب و جذاب بسته‌بندی، می‌توان تأثیر بصری بیشتری روی مشتریان داشت و اعتبار و ارزش افزوده برند را ارتقا داد. همچنین، بسته‌بندی به عنوان یک واسطه مهم برای ارتباط با مشتریان عمل می‌کند و می‌تواند ارتباط بین مشتری و برند را تقویت کند. به طور کلی، بسته‌بندی مناسب می‌تواند به بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی و بازاریابی کمک کند و در جذب مشتریان جدید تأثیرگذار باشد.

هنگامی که بسته‌بندی و تبلیغات با هم کار می‌کنند، حتی با بودجه کم می‌توانند یک انفجار بازاریابی قدرتمند را ایجاد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه بسته‌بندی چگونه می‌تواند در بازی تبلیغاتی همکاری کند، گزارش زیر را از دست ندهید:

چرا بسته‌بندی یک ابزار مهم در تبلیغات است؟

همان طور که مشخص است، اصول اساسی بازاریابی شامل موارد زیر است: محصول، قیمت، مکان و تبلیغات. تمامی این موارد تاثیر خاص خود را در اصول بازاریابی دارند.

محصول

چه چیزی در خصوص این مؤلفه مهم است؟ آیا فقط بحث بر سر داشتن یک محصول عالی است؟

خودتان را در فروشگاه در حال خرید شامپو تصور کنید. شما در راهرو ایستاده‌اید و به همه این بطری هایی که حاوی محصول مورد نظر شما هستند خیره شده اید. شما شروع به خواندن بطری‌های مختلف می‌کنید و در نهایت یکی از آنها برای مدت کافی توجه شما را جلب می‌کند که واقعاً آنچه را که در آن نوشته شده است بخوانید. پیام به اندازه کافی جذاب است که شما را متقاعد می‌کند آن را بردارید و بخرید. شما برای دریافت شامپو به آنجا رفتید، اما چیزی که شما را متقاعد کرد بطری بود، نه محصول واقعی.

حتی اگر این بهترین شامپو در جهان بود، بدون طراحی بسته‌بندی مناسب، توجه شما به محصول جلب نمی‌شد. شما حتی نیازی به دیدن یک تبلیغ تلویزیونی یا یک تبلیغ فیس بوک برای متقاعد کردن خود ندارید. مثل این است که بسته‌بندی برای محصول صحبت می‌کند و شما را متقاعد می‌کند که آن را امتحان کنید. بسته‌بندی فقط مربوط به جعبه نیست، بلکه می‌تواند یک فضای کاملا متفاوت ایجاد کند.

تمدید تجربه خرید با بسته‌بندی مناسب

به عنوان مثال اپل را در نظر بگیرید. زمانی که می‌خواهید یک آیفون یا مک‌بوک جدید بخرید، معمولاً قبل از تصمیم‌گیری به یک فروشگاه مراجعه می‌کنید تا محصولات را ببینید و امتحان کنید.زمانی که جعبه گوشی هوشمند جدیدی که خریداری کرده‌اید را در دست دارید، حتی اگر از قبل می‌دانید داخل آن چیست و چگونه به نظر می‌رسد، هنوز واقعاً هیجان‌زده هستید که به خانه برسید و آن را باز کنید.

محصولات-اپل

وقتی به خانه می‌رسید و جعبه را باز می‌کنید، همه چیز به طور مرتب در داخل بسته‌بندی شده است. جعبه دقیقاً اندازه مناسب محصول است و کاملاً مناسب است. در داخل، مواد اضافی را خواهید یافت که جزییاتی در مورد محصول، دستورالعمل‌های نحوه تنظیم آن و اطلاعاتی در مورد لوازم جانبی همراه آن ارائه می‌دهند. باز کردن جعبه محصول جدید اپل شما بسیار هیجان انگیز بود. احتمالاً حتی بیشتر از خرید آن در فروشگاه سرگرم‌کننده بود. اپل در استفاده از بسته‌بندی برای تبلیغ محصولات خود واقعاً خوب عمل می‌کند.

بهترین قسمت ماجرا

شما از چیزی که در جعبه پیدا کردید خوشحال بودید و تصویر مثبتی از اپل دارید. در تجارت الکترونیک، بسته‌بندی مانند یک هدیه است و می‌تواند تجربه خرید را با افزودن یک عنصر شگفت‌انگیز هنگامی که خریدار بسته خود را دریافت می‌کند، افزایش دهد.

مزیت بسته‌بندی مارک دار

هنگامی که یک شرکت بر بهبود بسته‌بندی محصولات خود تمرکز می‌کند، نه تنها به افزایش فروش کمک می‌کند، بلکه مزایای دیگری را نیز به همراه دارد که مانند امواج در استخر پخش می‌شوند. این مزایای اضافی می‌تواند شامل ایجاد شناخت برند، افزایش تجربه مشتری و متمایز ساختن محصول از رقبا باشد.

بسته‌بندی محصول، نماینده شما در تبلیغات است. بسته‌بندی مانند یک فروشنده ساکت است که وقتی شما آنجا نیستید که حضوری با آنها صحبت کنید، محصول را به مشتریان معرفی می‌کند.

کمپانی Kabak جوراب و کمربند را به صورت آنلاین و فروشگاهی به فروش می‌رساند. جعبه‌های آنها به زیبایی طراحی شده است تا با طرح‌های خلاقانه و شاد محصولات آنها مطابقت داشته باشد. هر جزییاتی که دوست دارید مشتریانتان بدانند را می‌توان روی بسته‌بندی قرار داد. اگرچه، باید به یاد داشته باشید که این کار را به روشی هوشمندانه انجام دهید. فقط متن خسته‌کننده را در کادر کپی و جایگذاری نکنید. به یاد داشته باشید که یک کپی شوخ و یک طراحی دیدنی ایجاد کنید.

بسته-بندی

به یاد داشته باشید که بسته‌بندی، محصول شما را در همه جا تبلیغ می‌کند. شما می‌خواهید که بسته‌بندی، هویت برند شما را منعکس کند و ارزش‌های آن را آن‌گونه که باید باشند، نشان دهد. بخشی از جنبه تبلیغاتی بسته‌بندی این است که به مشتریان خود پاسخ هایی برای سوالاتی که ممکن است داشته باشند ارائه دهید. اینها حتی می‌توانند نقاط فروش منحصر به فردی باشند که برند شما باید از آنها به نفع خود استفاده کند.

به عنوان مثال، نام تجاری شما می‌تواند سازگار با محیط‌زیست یا در حمایت از حیوانات باشد. مشتریان ممکن است به چنین جزییاتی علاقه مند باشند، و مهم است که از بازی جلوتر بمانید و از قبل به آنها پاسخ دهید. نگاهی به برند Cuddle and Kind بیندازید. آنها عروسک‌های دست بافت را می‌فروشند که توسط صنعتگران کشور پرو ساخته می‌شود تا با دادن دستمزد منصفانه به اقتصاد محلی کمک کنند. نوازش و مهربانی همچنین تبلیغ می‌کنند که به ازای هر عروسکی که می‌فروشند، ۱۰ وعده غذایی برای یک کودک نیازمند فراهم می‌کنند. این پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد را می‌توان در سرتاسر وب‌سایت آنها مشاهده کرد و در بسته‌بندی آنها ادامه داد تا به تبلیغ کسب‌وکارشان ادامه دهند.

فروش-محصول

رویکرد مشابهی توسط یک برند آلمانی به نام مالیمو انتخاب شد. این شرکت لباس‌های ساخته شده از ضایعات را می‌فروشد. و هر مشتری به محض رسیدن بسته یک پیام فوق العاده دریافت می‌کند - این خرید مسئول ۱۰ درخت کاشته شده در جایی در جهان است.

بسته-بندی-محصول

بسته‌بندی تبلیغ می‌کند که نام تجاری شما در مورد چیست. بسته‌بندی خوب نیز به جزییات مربوط می‌شود. ویژگی‌های زیادی برای ایجاد بسته‌بندی منحصر به فرد وجود دارد. شما می‌توانید با محصول، متریال، رنگ و طرح بازی کنید. ویژگی هایی که برای ساخت بسته‌بندی خود انتخاب می‌کنید در مورد برند شما صحبت می‌کنند.

بسته‌بندی شما به عنوان کارت ویزیت شما عمل می‌کند، پس طبیعی است که بخواهید بهترین ظاهر را داشته باشد. می‌توانید آن را با نحوه ارائه خود در مصاحبه مقایسه کنید. شما می‌توانید واجد شرایط‌ترین فرد برای این کار باشید، اما اگر با شلوار جین پاره و یک تی شرت قدیمی ظاهر شوید، به احتمال زیاد مورد توجه قرار نخواهید گرفت. همین اتفاق برای مشتریان شما می‌افتد. مشتریان تمایل بیشتری به خرید محصولاتی دارند که نظر آنها را جلب می‌کند و به شیوه‌ای مثبت برجسته می‌شود.

سود کسب و کارهای کوچک شما از نحوه بسته‌بندی محصول

جدا از استفاده از تکنیک بسته‌بندی به عنوان وسیله‌ای برای افزایش فروش، مزایای دیگری نیز در استفاده از بسته‌بندی برای تبلیغ برند شما وجود دارد.

  • مشتریان وفادار و ترجیح برند ایجاد خواهید کرد

مشتریان دوست دارند هنگام خرید، چه به صورت آنلاین و چه حضوری، احساس خاصی داشته باشند. توجه به جزییات کوچک می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. در حالی که خدمات عالی به مشتری و یک تجربه خرید آسان مهم هستند، بسته‌بندی چشمگیر می‌تواند تاثیری ماندگار بگذارد و مشتریان را مشتاق خرید مجدد از شما کند.

بسته بندی-محصول

بسته‌بندی مانند لباس برند شماست. این نشان می‌دهد که شما اعتماد به نفس دارید، به مشتریان خود اهمیت می‌دهید و یک تجارت حرفه‌ای هستید. بسته‌بندی خوب باعث ایجاد اعتماد می‌شود و هنگامی که خریداران جعبه را باز می‌کنند، ارتباط برقرار می‌کند.

  • شناخت برند خود را افزایش خواهید داد

بسته‌بندی می‌تواند شکل قدرتمندی از تبلیغات رایگان برای برند شما باشد. با ظهور تجارت الکترونیک، روند جدیدی به نام آنباکسینگ در ویدیوهای تبلیغاتی ظاهر شد. اگر «آنباکسینگ » را در یوتیوب جست‌وجو کنید، ویدیوهای بی‌پایانی را خواهید دید که نشان می‌دهد مردم تجربیات خود را با محصولات به روشی سرگرم‌کننده به اشتراک می‌گذارند.

اگر بسته‌بندی چشم نوازی ایجاد می‌کنید که مشتریان هدف شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، ممکن است در مورد محصول شما ویدیو بسازند و آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. یکی از این پست‌ها می‌تواند فوق العاده محبوب شود و برند شما را بیشتر مشهور کند. حتی افرادی که قبلاً از برند شما اطلاعی نداشتند، ممکن است پس از اطلاع از برند شما، تمایل به خرید محصولات شما را داشته باشند.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها