راهنمای خرید انواع تاس

استفاده از تاس پیشینه بسیار طولانی دارد و این جسم مکعبی شکل که با اعداد ۱ تا ۶ شماره‌گذاری شده است، در بازی‌ها و سرگرمی‌های زیادی کاربرد دارد. این اجسام به دلیل کاربرد بسیارشان در بازی‌ها و ورزش‌هایی که رقابتی و نوبتی هستند، از فروش بالایی نیز برخوردارند.

راهنمای خرید انواع تاس

استفاده از تاس پیشینه بسیار طولانی دارد و این جسم مکعبی شکل که با اعداد ۱ تا ۶ شماره‌گذاری شده است، در بازی‌ها و سرگرمی‌های زیادی کاربرد دارد. این اجسام به دلیل کاربرد بسیارشان در بازی‌ها و ورزش‌هایی که رقابتی و نوبتی هستند، از فروش بالایی نیز برخوردارند. هرچند کم پیش می‌آید که اشخاص بخواهند جداگانه تاس یا تعدادی از آن را خریداری کنند؛ ولی برای فروشندگان بهتر است تا این محصولات را به صورت عمده خریداری کنند و همراه بازی‌های فکری در اختیار مشتریان قرار دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصول جذاب آشنا شویم.

استفاده از تاس‌ها آنقدر قدیمی است که تاریخ دقیق استفاده از این اجسام کار راحتی نیست؛ ولی قدیمی‌ترین تاس‌ها را به تمدن چین باستان و حدود ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح نسبت داده‌اند. این اشیای مکعبی را به طور معمول و براساس محیط اطراف، از مواد طبیعی چوب، سنگ و استخوان می‌ساختند. تاس‌های جدید و مدرن از فلز، شیشه و پلاستیک تولید می‌شوند و تاثیر بسزایی در قیمت محصولات می‌گذارند. فروشندگان نیز براساس نیاز خود و علاقه مشتریان می‌توانند محصولاتی با جنس مرغوب خریداری کند.

کاربرد تاس و انواع آن

معمولا محصولات رایج موجود در بازار دارای اشکال یکنواختی هستند و به صورت یک مکعب 6 ضلعی که اضلاع این مکعب به رنگ سفید و اعداد آن به صورت نقطه‌های مشکی یا قرمز رنگ طراحی شده‌اند. پس رایج‌ترین طراحی برای رنگ اعداد نیز قرمز بودن عدد 1 و باقی اعداد نیز به رنگ مشکی می‌باشد. بازی‌هایی که به صورت دو نفره یا چند نفره انجام می‌شوند و برای افراد با تمامی رده سنی مناسب است را می‌توان نوبتی کرد.

پس استفاده از این مکعب و سیستم نوبت‌دهی آن سبب ایجاد یک نظم و قانون شده و عملا از وقوع هرج و مرج و اختلاف میان بازیکنان جلوگیری می‌کند. برای مثال از بازی‌های رایجی که تاس جزء جدایی ناپذیر این بازی‌هاست، می‌توان به بازی‌هایی از قبیل منچ، مار و پله و تخته نرد اشاره کرد. قانون این بازی‌ها بدین صورت است که اساسا از 2 الی 4 نفر بازیکن تشکیل شده و این افراد با پرتاب تاس و به صورت نوبتی به بازی و رقابت می‌پردازند.

بازی

تاس‌ها به طور کلی دارای انواع مختلفی هستند و به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • معمولی: این اشیای شش سطحی که روی هر سطح آن، عدد 1 تا 6 نقش بسته است.
  • غیرمعمولی: از تعداد سطح‌های بیشتری برخوردار بوده و معمولا در 8 سطح که بر روی هر سطح، اعداد 1 تا 8 حک شده، طراحی می‌شوند.
  • شش‌وجهی: مکعب‌های شش سطحی با این تفاوت که روی هر سطح، اعداد 1 تا 3 هرکدام دو بار به کار برده شده است.

در زمینه تولید و طراحی تاس، شرکت‌های بزرگ و معروفی هستند که محصولات متنوع و جذابی را به بازار ارائه می‌کنند. شاید برای شما تاس فقط همان مکعب 6 ضلعی سفید و مشکی باشد ولی برای اکثر کسانی که با بازی‌های گروهی و رومیزی عمر خود را گذرانده‌اند و یا در این زمینه فعالیت ورزشی یا مالی می‌کنند، اشکال و رنگ‌های متنوعی از این مکعب 6 ضلعی وجود دارد و یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه معروف و موفق بوده است نیز شرکت dnd dice می‌باشد.

Dnd dice

شرکت dnd dice دارای پیشینه طولانی در زمینه طراحی و فروش محصولات تاس محور است. این محصولات عمدتا در اشکال مختلف، رنگ‌های متنوع و جنس‌های متفاوتی ساخته شده‌اند. این شرکت در شهر نایلز از ایالت ایلینوی در کشور آمریکا واقع شده است. برند dnd dice را با محصولاتی از قبیل Dungeons & Dragons که براساس یک بازی نقش‌آفرینی طراحی شده است نیز می‌شناسند. این محصول که یک کالای وارداتی می‌باشد از قیمت بالایی برخوردار بوده و در تعداد بالا و رنگ‌های متنوعی در بازار موجود است؛ هرچند به دلیل قیمت بالای این محصول، خرید آن پیشنهاد نمی‌شود.

اگر به وبسایت رسمی dnd dice سر بزنید متوجه تعداد بالای محصولات، تنوع بالا و البته قیمت بالای بعضی از این محصولات می‌شوید که با قیمت سرسام آور دلار، خرید این محصولات با توجه به نمونه‌های ارزان‌تر به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود. قیمت محصولات این شرکت از 0.75 دلار شروع شده و تا 135 دلار نیز بالا می‌رود.

البته محصولات این شرکت فقط به طراحی مکعب‌های شش ضلعی خلاصه نمی‌شود و لوازم جانبی‌های متنوعی چون جعبه‌های نگهداری تاس با قیمت‌های 4 دلار تا 70 دلار نیز در این سایت به چشم می‌خورد که از طراحی خاصی برخوردارند.

هدهد-تاس

خرید تاس از شرکت هدهد

شرکت تولیدی بازرگانی هدهد که برای اولین بار از سال 1388 در ایران، با فروش عمده اسباب بازی، وسایل شانسی و بدلیجات شروع به کار کرد؛ جزو بهترین تامین‌کنندگان تاس در بازار است و با فروش عمده و ارزان این اجناس رضایت مشتریان بسیاری را جلب کرده است. این محصولات را به همراه دیگر بازی‌های فکری چون منچ و مارپله نیز به فروش می‌رسانند.

همچنین این شرکت در زمینه فروش انواع تاس چینی فعالیت گسترده ای داشته که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شویم.

این محصول در مساحت 1 سانتی‌متر، دو نوع معمولی و خاص و در رنگ‌های سفید و مشکی در فروشگاه هدهد موجود است. این محصول 6 ضلعی با نقطه‌های مشکی عددگذاری شده و استفاده از آن در بازی‌های زیادی یک وسیله ضروری محسوب می‌شود. از آنجایی که بازی‌های محبوبی چون منچ، مارپله و تخته نرد با استفاده از این بازی انجام می‌شوند، بهتر است تا همراه فروش این بازی‌های محبوب نیز این محصولات را قرار دهید.

امروزه یکی دیگر از موارد پرکاربرد از این مکعب‌های شش وجهی، استفاده در عکاسی و تابلوهای تبلیغاتی است. امروزه که تبلیغ حرف اول برای رشد و پیشرفت کسب و کار را می‌زند؛ می‌توانید با استفاده از تاس‌های رنگارنگ بنرهای جذابی را درست کنید.

همراهان عزیز که تا به اینجا مطلب را دنبال کرده و قصد خرید تاس به دو صورت عمده و کیلویی را دارند؛ می‌توانند از سایت فروشگاه هدهد بازدید کرده و اقدام به ثبت سفارش این محصول به تعداد مورد نیاز کنند. این محصولات که از قیمت نازل و کیفیت بالایی برخوردارند، گزینه مناسبی برای فروشگاه‌های اسباب بازی هستند تا در کنار فروش بازی‌های فکری خود از این محصولات استفاده کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان فروشگاه هدهد ارتباط برقرار کنید.

منبع : https://hodhodtoybox.ir 

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها