عکس / اینجا بهشت ایران است

شمال یکی از شهرهای توریستی ایران است که هر ساله هزاران مسافر را میزبانی می‌کند، سفر به شمال در چهار فصل سال زیباست و گردشگران می‌توانند در هر یک از فصل‌ها، نظاره‌گر جذابیت‌های آن باشند. به همین دلیل شمال، اولین مقصدی است که به ذهن هر مسافری خطور می‌کند.

اگرچه مسیر سفر به شمال پر از جذابیت است؛ اما آگاهی از مناطق دیدنی آن به مسافران کمک می‌کند تا لحظات بی‌نظیری را تجربه کنند. در بین شهرهای شمالی شهرهایی مانند: انزلی، رامسر، رشت بهترین گزینه‌ برای سفرهای تفریحی محسوب می‌شوند. با اجاره ویلا شمال قبل از سفر، می‌توانید خاطری آسوده از اقامت خود در این شهرها داشته باشید.

اجاره ویلا جنگلی در شمال، این فرصت را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا چند روزی از هیاهو و شلوغی شهر خود دور باشند. ویلا جنگلی، یکی از جذاب‌ترین ویلاها در شمال کشور است که با گونه‌های مختلفی از سبک‌ها و طرح‌ها ساخت شده‌ است و گردشگران می‌توانند اجاره ویلاها را بر اساس علایق خود انتخاب ‌کنند.

ویلاهای جنگلی به دلیل دوری از دریا و قرار گرفتن در طبیعت سرسبز شمال، دارای چشم‌اندازی شگفت‌انگیز و عاری از رطوبت در فصل‌های گرم سال هستند. اجاره این ویلاها، مناسب گردشگرانی است که به هوای شرجی شمال حساسیت بسیاری دارند.

رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور است که به دلیل موقعیت جغرافیایی آن، مناطق ییلاقی بسیاری همانند جواهرده در این شهر واقع شده‌ است. جواهر ده دارای طبیعت بی‌نظیری است که دیدن آن، می‌تواند آرزوی هر گردشگری باشد. این روستا به جهت طبیعت زیبا و آب‌وهوای فوق‌العاده‌اش، به بهشت ییلاقات ایران معروف شده است. شما می‌توانید با اجاره ویلا رامسر، با خیالی آسوده، نظاره‌گر تمام مناطق دیدنی آن باشید.

اجاره ویلا ساحلی، منزلی در کنار دریا

سفر همواره با جذابیت‌های خاصی همراه است، به‌ویژه زمانی که مسیر به سمت شمال باشد. یکی از خاطرات بی‌نظیری که در ذهن مسافران، از مناطق شمالی به جا می‌ماند، تماشای سواحل زیبای آن منطقه است. آرامشی که ساحل به ارمغان می‌آورد همچون یک نغمه لذت‌بخش، تازه‌ترین خاطرات را در ذهن گردشگران تداعی می‌کند. اگر بخواهیم ویژگی‌های اجاره ویلا ساحلی را بیان کنیم می‌توانیم به: دسترسی آسان به سواحل شنی، چشم‌انداز دریا، قرار گرفتن در نزدیکی امکانات تفریحی ساحل و دریا و شنیدن آهنگ ملایم موج‌ها اشاره کنیم.

بندر انزلی یکی از شهرهای شمالی ایران است که ویلاهای ساحلی متعددی دارد و شما برای سفر به این بندر زیبا، باید قبل از شروع سفر، ویلای مورد نظر خود را رزرو کنید؛ زیرا اجاره ویلا انزلی یکی از چالش‌های بزرگ سفر به این بندر شگفت‌انگیز است. با رزرو سوئیت در انزلی می‌توانید پس از رسیدن به این منطقه و کمی استراحت، به دیدن جاذبه‌های گردشگری آن بروید. با اجاره ویلا ساحلی در این بندر شما می‌توانید از تراس ویلا، نظاره‌گر طلوع و غروب آفتاب زیبای آن باشید.

پارک بهشت پرندگان، یکی از مکان‌های زیبای انزلی است که به‌هیچ‌عنوان نباید دیدن آن را از دست بدهید. این پارک، در کنار آکواریوم یک برکه زیبا قرار دارد که پلی چوبی از روی آن عبور می‌کند و با وجود درختان و آشیانه پرندگان داخل برکه، فضایی روح‌نواز و آرامش‌بخش را به وجود آورده است. اگر به دنبال تخت‌های آفتاب‌گیر، دوش روباز صحرایی، زمین‌های والیبال ساحلی هستید، حتماً سری به مرکز تفریحات دریایی انزلی بزنید.

امکانات ویلاهای شمال در دل مناظر دیدنی

شمال ویلاهای متنوعی دارد که هر یک از آنها دارای امکانات گوناگونی همچون: استخر، سونا، جکوزی و.. هستند، قیمت اجاره ویلا شمال، بر اساس امکانات آن ویلا محاسبه می‌شود. یکی از امکانات ویلاهای شمال، داشتن استخرهای روباز و سرپوشیده است که بر اساس سلیقه گردشگر نوع آن انتخاب می‌شود.

مسافران می‌توانند در این استخرها، لحظات شاد و مفرحی را در کنار همراهان خود داشته باشند. برخی دیگر از ویلاها دارای سیستم صوتی، بیلیارد، باربیکیو و... هستند که استفاده از هر کدام، می‌تواند لحظات نابی را در گنجینه خاطرات شما ثبت نماید.

این نکته را فراموش نکنید که برای اجاره ویلا در رشت، اجاره ویلا در ماسال و دیگر شهرهای شمالی، باید مواردی را در نظر بگیرید. این موارد عبارت‌اند از: نزدیکی به ساحل دریا و جنگل، دسترسی به جاده‌های اصلی و فرعی، نزدیکی به فروشگاه‌های مواد غذایی، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و... اینها مواردی هستند که لحظات شیرینی را برای شما و هم‌سفرانتان به ارمغان می‌آورند.

اجاره ویلا شمال و شهرهایی که نباید از دیدنشان غافل شوید

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها