شایعات جنجالی پشت سر وینگر دو ملیتی سپاهان

الویس کامسوبا پس از ترک سپاهان بلافاصله برای تیم ملی بوروندی به میدان رفت، تا شائبه‌هایی درباره قانونی بودن حضور او در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی ایجاد شود.

شایعات جنجالی پشت سر وینگر دو ملیتی سپاهان

به گزارش تیترکوتاه،  طبق قانون سازمان لیگ هر تیم می‌تواند در طول مسابقات از ۱+۳ سهمیه بازیکن خارجی استفاده کند، که یکی از آن‌ها حتما باید بازیکن آسیایی باشد و این همان موضوعی است که ابهامات درباره قانونی بودن حضور کامسوبا در ترکیب تیم فوتبال سپاهان را زیاد کرده است.

کامسوبا به عنوان سهیمه بازیکن آسیایی به ترکیب تیم فوتبال سپاهان اضافه شد، اما بلافاصله پس از جدایی از اردویی طلایی‌پوشان اصفهانی، در ترکیب تیم ملی بوروندی در دو بازی دوستانه مقابل اندونزی به میدان رفت و پیش از پیوستن به سپاهان نیز برای تیم ملی این کشور بازی کرده است، تا حالا رقبای سپاهان مدعی شوند که این باشگاه از بازیکن غیرقانونی در طول فصل استفاده کرده است.

اما نکته‌ خاصی درباره حضور کامسوبا وجود دارد. این بازیکن اگرچه پاسپورت استرالیایی دارد، اما مانند برخی بازیکنان ایرانی که در کشورهایی نظیر آذربایجان بازی می‌کنند، تصمیم گرفته برای تیم ملی بوروندی بازی کند و در واقع با پاسپورت استرالیایی به فوتبال ایران وارد شده، تا تنها سهمیه بازیکن آسیایی سپاهان را خودش اختصاص دهد.
سپاهان

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها