کنایه مدیران پرسپولیس به استقلال و سپاهان؛ آن ۶ بازی کجا بودید؟

​مسئولان باشگاه پرسپولیس به درخواست دو تیم استقلال و سپاهان که مورد موافقت قرار گرفت، واکنش نشان داده و اعتراض خود را اعلام کردند.

کنایه مدیران پرسپولیس به استقلال و سپاهان؛ آن 6 بازی کجا بودید؟

به گزارش تیتر کوتاه، دو تیم استقلال و سپاهان که در کورس قهرمانی رقابتی تنگاتنگ با پرسپولیس صدرنشین دارند از سازمان لیگ خواستند که سه بازی باقیمانده آنها در لیگ همزمان با بازی های پرسپولیس برگزار شود و روز گذشته هم اعلام شد که درخواست آنها پذیرفته شده است. 

دیشب درویش به این مسئله واکنش نشان داد و اعلام کرد که این دو تیم تا وقتی که در جدول بالاتر از پرسپولیس بودند حساسیتی روی این مسئله نداشتند و حالا نگران شده‌اند!

مدیران باشگاه نکته دیگری هم دارند و می‌گویند تیم پرسپولیس از 10 بازی گذشته‌اش تا قبل از دیدار دربی در 6 بازی زودتر از سایر رقبا به میدان رفت و رقبا با علم به نتیجه دیدارهای این دو تیم پا به مسابقات خود می گذاشتند. حال باشگاه به این درخواست واکنش نشان داده و اعلام کرده چرا زمانیکه بازی های آنها بعد از دیدارهای پرسپولیس برگزار می شد چنین درخواستی نداشتند.

مدیران پرسپولیس البته این تلاشها را برای کاهش تمرکز اعضای تیم می‌دانند و از کادر فنی و بازیکنان تیم خواسته‌اند بی‌توجه به این اتفاقات خود را آماده حضور در بازی‌های باقیمانده لیگ کنند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها