طهماسبی: استقلال مقابل تراکتور منطقی بازی کرد و برد/ برای تیم صدر جدول از آب خوردن هم حاشیه می‌سازند

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال مقابل تراکتور مانند دیگر دیدارها منطقی بازی کرد و برنده شد.

طهماسبی: استقلال مقابل تراکتور منطقی بازی کرد و برد/ برای تیم صدر جدول از آب خوردن هم حاشیه می‌سازند

«بهمن طهماسبی»، در خصوص روند استقلال تا این لحظه از لیگ اظهارداشت: با وجود مشکلات ابتدای فصل و اختلافاتی که بین کادر فنی و مدیریت وجود داشت، نکونام از داشته‌هایش به خوبی استفاده کرده و عالی نتیجه گرفته است.

وی افزود: جواد از بازیکنانش در پست‌های مختلف بازی می‌گیرد و تیمش منطقی بازی می‌‌کند. این مساله را در بازی مقابل تراکتور هم دیدیدم که منجر به برد استقلال شد. استقلال بیشتر از آن که به حریف موقعیت دهد خودش موقعیت ایجاد کرد و در نهایت موفق شد ۳ امتیاز مهم کسب کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص افت مهرداد محمدی عنوان کرد: مهرداد بازیکن خوب و باکیفیتی است و با انرژی زیادی در زمین ظاهر می‌شود. او آن قدر هم افت نکردهاست. در بازی مقابل تراکتور می‌توانست در یک موقعیت خودخواه باشد اما پاس داد و موقعیت از دست رفت. نظر شخصی من این است که او توانسته فشار را تحمل کند و بازی به بازی هم پیشرفت داشته است. این بازی اما شاید به نسبت دیگر بازی‌های اندکی ضعیف بود.

طهماسبی درباره حواشی امسال استقلال گفت: همیشه حواشی وجود دارد و اگر مسائل تیم رسانه‌ای شود خود تیم و مربیان مشکل پیدا می‌کنند و تمرکز از بین می‌رود. بهتر است هر اتفاقی پیش می‌آید درون خانوادگی حل شود تا تیم اسیر حاشیه نشود.

وی در پایان اظهار داشت: ورود به حاشیه به ضرر تیم است چون هم‌اکنون استقلال در صدر جدول قرار گرفته و حتی از آب خوردن تیم حاشیه می‌سازند تا به تیم ضربه بزنند. به نظرم نکونام متوجه شده که اصلا نباید وارد این بازی‌ها شود. نکونام بود که به بحث با یحیی پایان داد و به نظرم تصمیمش عالی بود.

انتهای پیام/

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها