تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ویژه دربی جام حذفی

آخرین مسابقه جام حذفی روز چهار شنبه ساعت ۱۹:۴۵ در استادیوم آزادی برگزار می شود.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ویژه دربی جام حذفی

 سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور  تهران بزرگ در  خصوص  تمهیدات ترافیکی مسابقه  پرسپولیس  و استقلال  فینال جام حذفی گفت : تیم های  پلیس  راهور  تهران بزرگ از ساعاتی  قبل از  آغاز مسابقه و تا پایان آن برای  برگزاری  این مسابقه که در  استادیوم آزادی  برگزار  می شود حضور دارند و برای تسهیل عبور  و مرور مراجعه کنندگان و علاقمندان  تمهیدات ویژه ای  خواهند داشت.

سرهنگ مومنی  افزود : با توجه به اینکه فروش  بلیط  به شیوه اینترنتی  اتفاق  افتاده است ، طبیعی  است که بخش  عمده ای از  افرادی  که به استادیوم مراجعه می کنند قبلا از  سایتها تهیه بلیط  نموده اند و ما با جمعیتی  حدود 35 هزار  نفری  روبرو خواهیم بود و پارکینگ های  استادیوم آزادی ویژه طرفداران فوتبال به همین منظور آماده سازی  شده است .

معاون آموزش  و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ اشاره داشت : همکاران بنده تا  بعد از پایان مراسم در معابر پیرامونی  و اطراف  استادیوم آزادی  حضور  دارند و نسبت به روان سازی  ترافیک و تامین امنیت نظم عبور  و مرور فعالیت خواهند داشت .

وی  توصیه کرد : مراجعه کنندگان از  توقف  در  خیابان های  اطراف  استادیوم جدا خودداری  نموده چرا که همکاران بنده ضمن اعمال قانون از  توقف  در  محل  های  ممنوعه جلوگیری  خواهند کرد .

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها