نورالهی نگران جام جهانی

احمد نورالهی فکرش را نمی‌کرد با قهر و ترک اردوی تیم ملی مهم‌ترین رویداد ملی یعنی بازی‌های جام ملت های آسیا را کلا از دست بدهد.

نورالهی نگران جام جهانی

به گزارش تیترکوتاه، این بازیکن ۳۰ ساله وقتی دید در بازیهای رسمی تیم ملی نامش به عنوان بازیکن سکو نشین اعلام می‌شود و پیراهن و شماره‌اش را به فرد دیگری داده‌اند ناگهان تصمیم گرفت روی سکو ننشیند و ورزشگاه محل بازی را ترک کند. البته این پایان ماجرا نبود و این بازیکن به تماسهای گرفته شده از سوی کادر فنی تیم ملی هم پاسخ نداد تا امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی رسما او را از تیم ملی کنار بگذارد و اجازه ندهد در رقابتهای جام ملتهای آسیا حضور داشته باشد.

حالا نورالهی نگران است که بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ در امریکای شمالی را نیز از دست بدهد. از احتمال عدم صعود تیم ملی به آن رقابتها تا ادامه همکاری قلعه نویی با تیم ملی و ادامه مخالفتهای او با حضور این بازیکن در تیم ملی باعث شده تا نورالهی این روزها استرس بیشتری را احساس کند. درخشش او در تیم اماراتی‌اش هم باعث نشد تا نام او در لیست نهایی بازیکنان تیم ملی ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا قرار بگیرد. شاید ناکامی احتمالی قلعه نویی با تیم ملی و حذف او از سرمربیگری تیم ملی تنها راه بازگشت نورالهی به تیم ملی باشد!

 

اردلان بزرگ نیا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها