اختصاصی تیتر کوتاه؛

ارشاد آب پاکی را روی دست شهرداری ریخت / تبلیغات نمایشگاه تهران پابرجا می‌ماند

عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی با صدور نامه ای نسبت به دستور رییس شورای شهر مبنی بر عدم نمایش بنرهای تبلیغاتی نمایشگاه بین المللی تهران در سطح شهر واکنش نشان داد.

ارشاد آب پاکی را روی دست شهرداری ریخت / تبلیغات نمایشگاه تهران پابرجا می‌ماند

چندی پیش مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با صدور نامه ای خطاب به شرکت های تبلیغاتی طرف قرارداد با این شورا از ممنوعیت درج بنرهای تبلیغاتی نمایشگاه های بین تهران در سطح شهر تهران خبر داد. موضوعی که عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی آن را فاقد وجاهت قانونی دانست و نسبت به آن واکنش نشان  داد.

بیشتر بخوانید: شبیخون شورای شهر به توسعه اقتصادی تهران!/ دست از سر نمایشگاه برنداشتند + سند

محمدیان در نامه ای خطاب به فرماندار شهر تهران آورده است:

«نظر به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر تهران در جلسه یکصد و هشتاد و سوم خود مبنی بر ممنوعیت اجرای تبلیغ برای نمایشگاه بین المللی تهران، از آنجا که به موجب بند ۱۶ ماده ۲  قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوب ۱۲/۱۲/۱۳۶۵ مجلس شورای اسلامی و ماده ۱۷ آیین نامه تاسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی مصوب ۲۷/۱۲/۱۳۵۸ شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران تصویب و اعمال ممنوعیت هر گونه تبلیغات محصولات، کالاها و خدمات از امور حاکمیتی بوده و خارج از اختیارات و حوزه عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دارد. لذا مستدعی است دستور فرمایید نسبت به لغو یا عدم تایید مصوبه مذکور اقدام لازم معمول و نتیجه به این دفتر منعکس شود.»

نامه-وزارت-ارشاد

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها