نمایشگاه | صنعت نمایشگاهی | شهرداری تهران

اعتراف چمران: ترافیک نمایشگاه تهران کار ماست

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه قطعا مشکل نمایشگاه بین‌المللی را حل می‌کنیم، گفت: این نمایشگاه ۳۱ هزار میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است.

اعتراف چمران: ترافیک نمایشگاه تهران کار ماست

اختلاف شورای شهر تهران و نمایشگاه بین المللی تهران سال هاست که پابرجاست. شورای شهر تهران بر این باور است که محل قرارگیری نمایشگاه بین المللی تهران واقع در خیابان سئول موجب ایجاد ترافیک در آن منطقه است و بنابراین باید هر چه زودتر تعطیل و رویدادهای نمایشگاهی در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲، در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران، به حضور فرماندار تهران در شورا اشاره کرد و گفت: قبلا فرمانداران زیاد به شورا می‌آمدند اما متأسفانه در این دوره فرصت نشد و با هماهنگی‌های صورت گرفته امروز قیومی فرماندار تهران میهمان شورای شهری‌ها است.

وی با بیان اینکه امروز مسائل حریم، نمایشگاه بین‌المللی، بحث انتخابات و ... مطرح می‌شود گفت: مباحث مختلف شهری امروز با فرماندار در میان گذاشته می‌شود.

رئیس شورای شهر ادامه داد: راهبندان نمایشگاه بین‌المللی را خودمان به وجود آورده‌ایم و باید برطرف کنیم و قطعا دوستان در فرمانداری و استانداری هم کمک می‌کنند چندی پیش استاندار تهران در جلسه‌ای که با رئیس نمایشگاه داشتند این مسائل را مطرح کردند ولی شاید منابع و منافع مالی هنوز اجازه نمی‌دهد که گردانندگان نمایشگاه سر عقل بیایند. قطعا و یقینا مشکل نمایشگاه را حل می‌کنیم.

وی در خصوص میزان بدهی نمایشگاه بین‌المللی به شهردار تهران گفت: ۳۱ هزار میلیارد شهرداری از نمایشگاه بین‌المللی طلب دارد.

چمران در بخش دیگر سخنانش در خصوص نهضت پارکینگ‌سازی گفت: امتیازاتی به پارکینگ‌سازی داده می‌شود اما متأسفانه برخی از افراد ترجیح می‌دهند با جای استفاده از پارکینگ دوبله پارک کنند و جریمه شوند ولی به پارکینگ نروند.

منبع: شرق
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها