معاون پشتیبانی و نمایشگاه اتاق تعاون ایران در گفتگو با تیتر کوتاه مطرح کرد:

رقابت سازنده، میراث ماندگار جشنواره پوسترهای نمایشگاهی

مطیع جهانی ضمن استقبال از برگزاری سومین دوره جشنواره پوسترهای نمایشگاهی تاکید کرد که این جشنواره باید در سطح وسیعی برگزار شود.

رقابت سازنده، میراث ماندگار جشنواره پوسترهای نمایشگاهی

سومین دوره جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی اواخر سال جاری و همزمان با برگزاری نمایشگاه صنعت نمایشگاهی برگزار خواهد شد. خبرنگار سرویس نمایشگاه پایگاه خبری تیتر کوتاه پیرامون اهمیت برگزاری این رویداد و تاثیر آن بر صنعت نمایشگاهی گفتگویی را با علی مطیع جهانی معاون پشتیبانی و نمایشگاه اتاق تعاون ایران ترتیب داده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

جایگاه ویژه پوسترها در صنعت نمایشگاهی

مطیع جهانی در این گفتگو عنوان کرد: پوسترهای نمایشگاهی اولین مشخصه ای هستند که مخاطبان نمایشگاه ها با آن روبرو می شوند. از جهت می توان به اهمیت جایگاه ویژه پوسترها در صنعت نمایشگاهی بیش از پیش واقف شد. پوسترها می توانند در کمترین زمان ممکن پیام رویداد مدنظر را به مخاطب منتقل کنند.  البته پوستر ها باید به واسطه طراحی خوب و حرفه ای در خصوص انتقال پیام نمایشگاه موفق عمل کنند. پوسترها باید به شکل ساده اما با رعایت ویژگی های یک پوستر خوب و حرفه ای بتواند در سطح های مختلف (حتی بین المللی) توان رقابت با دیگران را داشته باشند.

علی-مطیع-جهانی

وی افزود: متاسفانه در صنعت نمایشگاهی کشور، پوسترهای قوی به وفور دیده نمی شوند. متاسفانه طراحان از تصاویر کپی یا از نمادهای کم اهمیت نسبت به موضوع برگزاری نمایشگاه در طراحی پوسترها استفاده می کنند. توجه به اهمیت پوسترها و ضرورت طراحی یک پوستر حرفه ای، از شروط اول برگزاری یک رویداد نمایشگاهی است،

ضرورت حمایت همه فعالان صنعت نمایشگاهی از جشنواره پوسترها

معاون پشتیبانی و نمایشگاه اتاق تعاون ایران در ادامه به برگزاری سومین جشنواره ملی پوسترها اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره اقدام بسیار جدی و کاربردی است. این جشنواره موجب خواهد شد که رقابتی سازنده میان برگزارکنندگان و طراحان پوسترها با همکاران خود ایجاد شود. برگزاری این جشنواره از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است؛ زیرا همان طور که پیشتر عنوان شد اولین گام برای برگزاری یک رویداد خوب تهیه پوستر حرفه ای است.

مطیع جهانی در پایان اظهار داشت: به عقیده من این جشنواره باید در سطح وسیعی برگزار شود؛ این موضوع حمایت و حضور تمام تمام فعالان صنعتی در این جشنواره را می طلبد تا این جشنواره بتواند با تمام ظرفیت برگزار شده و خود را برای برگزاری دور بعدی آماده کند. من معتقدم این جشنواره می تواند در سطح بین الملل برگزار شود. در این زمینه برگزارکنندگان می توانند پیشنهادات خود را به دبیرخانه این جشنواره اعلام کنند تا برای سال آینده شاهد حضور پوسترهای شرکت خارجی در این رویداد فرهنگی – صنعتی باشیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها