امیدواری سامان به تکرار نشدن اتفاقات دوره کی‌روش و اسکوچیچ

وعده‌ قلعه‌نویی که قدوس را به تیم ملی برگرداند

هافبک ایرانی برنتفورد انگلیس دیگر قصد بازی برای تیم ملی را نداشت اما وعده سرمربی جدید تصمیم او را عوض کرد.

وعده‌ قلعه‌نویی که قدوس را به تیم ملی برگرداند

به گزارش تیترکوتاه، سامان قدوس از جمله بازیکنانی است که خارج از فوتبال ایران رشد کرد و تصمیم گرفت برای تیم ملی ایران بازی کند اما اوضاع مطابق میل او پیش نرفت.

قدوس که در لیگ سوئد بازیکن کاملا شناخته شده‌ای بود و حضور در لوشامپیونه را به همراه آمیان نیز تجربه کرد، با برنتفورد به لیگ برتر انگلیس رسید و توقع داشت طی این مدت تبدیل به بازیکن اصلی تیم ملی ایران شود.

کارلوس کی‌روش که اولین بار این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد به خاطر سبک دفاعی خاص خود کمتر از او بهره گرفت و ستاره ایرانی در تیم کی روش همواره بازیکنی نیمکت نشین بود که در دقایق پایانی شانس بازی داشت.

اوضاع در دوره اسکوچیچ نیز تغییر چندانی نکرد و بعد از بازگشت کی‌روش هم بار دیگر خبری از فیکس بازی کردن قدوس نشد و از آنجا که حضور در اردوهای تیم ملی باعث می‌شد شانس بازی قدوس در برنتفورد نیز کمتر شود، ترجیح داد از بازی در تیم ملی کناره‌گیری کند.

امیر قلعه نویی بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی با قدوس صحبت کرده و به او اطمینان داد که تبدیل به بازیکن اصلی تیمش خواهد شد و همین وعده، قدوس را برای بازگشت به تیم ملی ترغیب کرد.

وی در اولین حضور در تیم قلعه‌نویی در ترکیب اصلی بازی با بلغارستان قرار گرفت و تنها گل بازی نیز روی پاس حرفه‌ای او به ثمر رسید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها