نه از ثبت قرارداد عیسی خبری شد، نه تیم خارجی عارف

دربی بدون ستاره‌های پولکی پرسپولیس و استقلال

دو بازیکن اصلی سرخابی‌های پایتخت به خاطر مخالفت باشگاه با پیشنهاد مالی‌شان جدا شدند اما بدون تیم ماندند در حالی که می‌شد در دربی ۱۰۲ دوباره روبروی هم قرار بگیرند.

دربی بدون ستاره‌های پولکی پرسپولیس و استقلال

به گزارش تیترکوتاه، پرسپولیس در خط حمله و استقلال در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه هستند و این در حالی است که دو بازیکنی که گمان می‌رفت این فصل نیز لباس سرخابی‌ها را به تن کنند، به خاطر پول جدا شدند و هم تیم‌شان را بدون بازیکن کردند و هم خودشان بدون تیم ماندند.

عیسی آل کثیر فصل گذشته بعد از طی کردن دوران مصدومیت به ترکیب پرسپولیس برگشت و تبدیل به مهره اصلی تیم گل‌محمدی شد. اوج درخشش او در دربی شماره 100 بود که گل زیبایی را بعد از عبور از عارف غلامی به ثمر رساند و قاب جالبی به ثبت رسید.

آل کثیر اما در پایان فصل خواستار افزایش مبلغ قراردادش شد و ظاهرا مبلغ درخواستی اش به قدری بالا بود که مدیران پرسپولیس زیر بار آن نرفتند و همان زمان نیز پیشنهاد خوبی از سپاهان رسید تا برای رفتن به اصفهان وسوسه شود اما مشکلات مربوط به عبور باشگاه سپاهان از سقف بودجه باعث شد قرارداد این مهاجم جنوبی ثبت نشود و بعد از گذشت 4 هفته از لیگ جدید او هنوز اجازه بازی ندارد و صحبت از حضورش در تیمی دیگر مثل تراکتور مطرح شده است.

غلامی هم فصل گذشته یکی از دو مدافع اصلی استقلال (در کنار سیلوا) بود و می‌توانست در فصل جدید هم یکی از دو مدافع اصلی تیم نکونام باشد اما با باشگاه بر سر مسائل مالی به توافق نرسید و اعلام کرد با یک تیم خارجی قرارداد بسته و تنها در صورتی می‌تواند آن را فسخ کند که استقلال او را بخواهد و البته هنوز هم مشخص نشده با توجه به اینکه استقلال تمایلی به جذب او نشان نداده چرا در تمرینات تیم خارجی‌اش شرکت نکرده است!

استقلال هفته چهارم را با شکست همنام خوزستانی به پایان رساند و پرسپولیس هم باید فردا به مصاف فولاد برود. بازی بعدی دو تیم دربی است، آن هم بدون دو بازیکنی که می‌شد بمانند و دوباره با هم روبرو شوند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها