میزبانی نمایندگان ایران و عربستان از هم، شاید فصل آینده

VAR هم بیاید، نیمار و رونالدو به ایران نمی‌آیند

هواداران فوتبال نباید منتظر حضور ستاره‌های تیم‌های عربستانی در ایران باشند.

VAR هم بیاید، نیمار و رونالدو به ایران نمی‌آیند

به گزارش تیترکوتاه، سه تیم ایرانی پرسپولیس، سپاهان و نساجی در لیگ قهرمانان با تیم‌های عربستانی النصر، الاتحاد و الهلال هم گروه شده‌اند و با توجه به حضور ستاره‌های مطرح جهان مثل رونالدو، مانه، بنزما، کانته، نیمار و ... فوتبالدوستان ایرانی امیدوار بودند که این چهره‌ها را در کشورمان ببینند.

نبود VAR در ایران اما بحث احتمال عدم میزبانی نمایندگان کشورمان را مطرح کردند هر چند که مسئولان تاکید دارند احتمالا با VAR  اجاره ای مشکل حل خواهد شد.

با این حال به نظر می رسد اهالی فوتبال نباید منتظر حضور این ستاره ها در ایران باشند چرا که برخلاف اخبار منتشر شده قبلی، هنوز مشکل میزبانی تیم های ایرانی و عربستانی از همدیگر حل نشده است.

برخی تیم های عربستانی کشورهای مدنظر خود برای برگزاری مسابقه با ایران را انتخاب کرده‌اند و ظاهرا از نمایندگان ایرانی هم خواسته شده کشور ثالث را معرفی کنند و این یعنی حداقل در این دوره همچنان تیم‌های ایرانی و عربستانی اجازه میزبانی در بازی‌های رودررو را ندارند.

پیش از این اعلام شده بود در پی توافق ایران و عربستان از این پس دیگر خبری از برگزاری مسابقه در کشور ثالث نخواهد بود.

اخیرا عبدالعزیز المریسل که یکی از معروف‌ترین خبرنگاران سعودی با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد که دیدارهای میان نمایندگان ایران و عربستان در کشور بی طرف برگزار می‌شود و ظاهرا حق با او بوده است!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها