مسابقات لیگ برتر به خاطر بازی‌های آسیایی تعطیل می‌شود؟

پشت‌پرده دعوت احتمالی عنایتی از کاپیتان‌های استقلال

سرمربی تیم ملی امید قصد دارد از دو بازیکن باتجربه استقلال در در بازی‌های آسیایی استفاده کند اما آیا این تصمیم به تعلقات رنگی ارتباطی دارد؟

پشت‌پرده دعوت احتمالی عنایتی از کاپیتان‌های استقلال

به گزارش تیترکوتاه، تیم ملی امید می‌تواند در مسابقات آسیایی هانگژو از سه بازیکن بزرگسال استفاده کند که نام دو گزینه اصلی رضا عنایتی از حالا مشخص شده است؛ سید حسینی حسینی و ارسلان مطهری.

کاپیتان اول و سوم استقلال در حالی مدنظر عنایتی قرار دارند که آبی‌ها بسیاری از ملی پوشان امید را نیز در اختیار دارند و احتمالا با شروع اردوی امیدها تمرینات استقلال با کمبود بازیکن همراه خواهد بود.

جواد نکونام سرمربی استقلال هم پس از بازی مقابل ملوان بندر انزلی در نشست خبری به این مسئله اشاره کرد و گفت: «ما به سمت بازی‌های تیم ملی و امید می‌رویم و آنطور که شنیده‌ام نزدیک به 10، 11 بازیکن ما قرار است در اردوی تیم‌های ملی و امید حضور یابند که باعث خوشحالی است، ولی ان‌شاء‌الله شما بیایید تا با هم فوتبال بازی کنیم، چون بازیکن کم داریم. این‌جوری با خبرنگاران هم فوتبال بازی می‌کنیم».

برخی با شنیدن خبر حضور احتمالی حسینی و مطهری در تیم امید برای بازی های آسیایی بحث تعلقات رنگی عنایتی را مطرح کردند اما حقیقت این است که این مسابقات همزمان با رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود و طبعا عنایتی نمی توانسته از تیم های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور(درصورت عبور از سد الشارجه در پلی آف) بازیکن بزرگسال دعوت کند.

البته با توجه به همزمانی برگزاری لیگ قهرمانان و بازی های آسیایی ممکن است مسابقات لیگ برتر نیز تعطیل شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها