سه سپاهانی تا پایان هفته دوم در جمع پنج بازیکن برتر لیگ قرار دارند

بهترین‌های پرسپولیس و استقلال، دو بازیکن غیرقابل پیش‌بینی

در پایان هفته دوم لیگ برتر، سه بازیکن از سپاهان در جمع پنج بازیکن برتر قرار گرفته‌اند و خبری از سرخابی‌ها نیست.

بهترین‌های پرسپولیس و استقلال، دو بازیکن غیرقابل پیش‌بینی

به گزارش تیترکوتاه، تیم های سپاهان، استقلال پرسپولیس به عنوان تنها تیم‌هایی که در هر دو بازی خود در شروع لیگ بیست و سوم به پیروزی رسیدند، در صدر جدول قرار دارند.

طبق آمار متریکا، شهریار مغانلو(سپاهان)، طالب ریکانی(نفت آبادان)، رضا اسدی(سپاهان)، رضا شکاری(سپاهان) و علیرضا کوشکی(گل‌گهر) برترین بازیکنان لیگ در دو هفته اخیر بودند و این یعنی صدرنشین، سه بازیکن در این لیست دارد و سرخابی‌ها نماینده‌ای ندارند.

در تیم پرسپولیس بالاترین نمره به علی نعمتی تعلق دارد در حالی که پیش از شروع لیگ خیلی‌ها فکر می‌کردند او نیمکت‌نشین خواهد بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر و میلاد سرلک دیگر بازیکنان برتر پرسپولیس در پایان هفته دوم بوده‌اند تا مشخص شود بالاترین نمرات به نفرات فاز دفاعی این تیم تعلق گرفته است.

در استقلال هم حسین حسینی با دو کلین شیت و مهار یک پنالتی توانسته بالاترین نمره را تا الان کسب کند آن هم در حالی که پیش از شروع فصل گزینه ماندن در استقلال نبوده و هجمه سنگینی علیه او شکل گرفته بود. آرش رضاوند، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند و ارسلان مطهری هم دیگر بازیکنان برتر آبی‌ها تا پایان هفته دوم لقب گرفتند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها