قلعه‌نویی حتی استقلالی‌ها را هم متعجب کرد

حضور احتمالی دو بازیکن استقلال در اردوی بعدی تیم ملی تعجب اهالی فوتبال و حتی هواداران همین تیم را هم برانگیخته است.

قلعه‌نویی حتی استقلالی‌ها را هم متعجب کرد

به گزارش تیترکوتاه،  فدراسیون فوتبال به منظور بازی دوستانه تیم ملی برابر بلغارستان برای 35 بازیکن درخواست ویزا کرده و امروز تعدادی از بازیکنان لیگ برتری در محل سفارت بلغارستان حاضر شدند.

طبق اعلام رسانه‌ها چهار بازیکن از استقلال به نام‌های حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سعید مهری و روزبه چشمی در سفارت بلغارستان حاضر شدند تا مشخص شود قرار است در اردوی تیم ملی حاضر باشند.

دعوت از چشمی و مرادمند چندان جای تعجب ندارد اما شاید خود حسینی و مهری هم فکر نمی کردند که در اردوی بعدی تیم ملی باشند و احتمالا مانند هواداران تیم‌شان از این تصمیم قلعه‌نویی متعجب شدند.

حسینی فصل خوبی را به پایان نرساند و در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و تنها به این خاطر که آبی ها نتوانستند گلر جدید جذب کنند در این تیم ماندنی شد ضمن اینکه به دلیل همان افت فاحشی که داشت به اردوی قبلی تیم ملی نیز دعوت نشد.

سعید مهری نیز که بازیکن موردعلاقه هواداران استقلال به شمار نمی‌رود و خواستار جدایی او بودند، به خاطر مشکلات ثبت قرارداد در حال حاضر بدون تیم است و در هفته اول لیگ نیز به میدان نرفت و پیش بینی نمی‌شد که دوباره به تیم ملی دعوت شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها