ستاره‌های سابق فوتبال همچنان قصد خداحافظی ندارند

پیرمردهای ول‌نکن به دنبال مشتری لیگ برتری

برخی از چهره‌های قدیمی فوتبال که دوران افت را می‌گذارنند، همچنان به دنبال ماندن در لیگ برتر هستند.

پیرمردهای ول‌نکن به دنبال مشتری لیگ برتری

به گزارش تیترکوتاه، تغییر قوانین نقل و انتقالاتی و کاهش سهمیه‌ تیم‌های لیگ برتری برای جذب بازیکنان بزرگسال باعث شده خیلی از بازیکنان بالای 30 سال بدون تیم بمانند.

در این بین برخی نفرات که سن‌شان بین 37 تا 40 سال است هم همچنان قصد خداحافظی ندارند و تلاش می کنند در لیگ برتر تیم پیدا کنند و البته گزینه آخرشان نیز بازی در لیگ دسته اول است.

مسن ترین بازیکن در بین چهره های مشهور محمدرضا خلعتبری ستاره سابق پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و فولاد است که فصل گذشته نتوانست در آلومینیوم اراک روزهای خوبی را تجربه کند و در حال حاضر که 40 ساله شده، بدون تیم است و به دنبال تیم جدیدی می‌گردد.

مسعود شجاعی کاپیتان پیشین تیم ملی که در لالیگا نیز روزهای خوبی را تجربه کرد، طی یکی دو فصل اخیر با افت فاحش مواجه شد و نتوانست برای نساجی و هوادار بازیکن مثمرثمری باشد اما در حالی که 39 سال سن دارد، هنوز هم برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کند. آخرین خبر مذاکره او با مس رفسنجان بود که ظاهرا هنوز به نتیجه نرسیده است.

اشکان دژاگه دیگر ستاره سابق تیم ملی است که او هم فصل گذشته در فولاد خوزستان تبدیل به یک نیمکت نشین شد و دیگر خبری از آن فوتبال نابی که به نمایش می گذاشت نیست با این حال ستاره سابق تیم‌های هرتابرلین، ولفسبورگ، فولام و ناتینگهام فارست که در تراکتور تبریز نیز درخشش خوبی داشت، فعلا با 37 سال سن به خداحافظی فکر نمی‌کند و گفته می‌شود حتی برای حضور در استقلال هم ابراز تمایل کرده است!

در بین چهره های خارجی شاغل در فوتبال ایران نیز می توان به لوسیانو پریرای برزیلی اشاره کرد که طی سال‌های اخیر عضو فولاد خوزستان، سپاهان، گسترش فولاد، صنعت نفت و مس رفسنجان بوده اما در روزهایی که 39 ساله شده، دیگر مثل قبل مشتری ندارد با این حال بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران هنوز هم می‌خواهد در این لیگ بازی کند و مدیربرنامه‌هایش در حال رایزنی است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها