فسخ قرارداد ستاره مس رفسنجان و ارتباطش با شادی گل معروف

کینه الهامی یا پیشنهاد ربیعی؟/چرا گلر اسبق پرسپولیس فسخ نکرد؟

فسخ قرارداد بازیکن مس رفسنجان یکی از اتفاقات عجیب فوتبال ایران در روزهای اخیر به شمار می‌رود.

کینه الهامی یا پیشنهاد ربیعی؟/چرا گلر اسبق پرسپولیس فسخ نکرد؟

به گزارش تیترکوتاه، در مسابقات فصل گذشته جام حذفی تیم هوادار که هدایتش برعهده ساکت الهامی بود، توانست در ضربات پنالتی مس رفسنجان را شکست دهد و پس از پایان بازی الهامی مقابل خبرنگاران جمله ای جنجالی به کار برد: «من با چهارتا پیرزن هم به اینها نمی‌بازم.»

این اقدام الهامی خشم بازیکنان مس را برانگیخت و البته او هم خیلی زود بابت این حرف عذرخواهی کرد اما به نظر می رسد کافی نبود چرا که دو تیم در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این بار رفسنجانی ها با گل مهرداد رضایی پیروز شدند و گلزن مس نیز با یک شادی گل جنجالی (راه رفتن به سبک کهنسالان و بیان این جمله: «من یک پیرزن هستم») پاسخ کری‌خوانی الهامی را داد.

چرخش روزگار اما باعث شد الهامی برای فصل جدید سرمربی مس رفسنجان شود و رضایی هم بازیکن او!

سرمربی جدید البته در نخستین تمرین موضع کاملا حرفه‌ای داشت و خطاب به رضایی که بابت آن شادی گل از او عذرخواهی کرد، گفت: «شاید پیش خودت فکر کنی بابت آن شادی از دست تو دلخورم اما اتفاقا بیشتر از همه از کار تو خوشم آمد چون با آن شادی گل نشان دادی به پیراهن تیمی که می پوشی تعصب داری. آفرین، بازیکن باید همین شکل متعصب باشد. باز هم بعد از گلزنی آن شادی را تکرار کن. بازیکنی که با من کار می کند باید نسبت به تیم خودش تعصب داشته باشد.»

اخیرا اما قرارداد رضایی با مس رفسنجان فسخ شد و خودش نیز تاکید کرد که رفتارهای الهامی نشان می‌دهد آن ماجرا را فراموش نکرده و به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفته است.

همزمان شایعه‌ای مطرح شد که محمد ربیعی از این بازیکن خواسته به ذوب‌آهن برود و دوباره شاگردش شود. رضایی در آن مقطع با رد این شایعه تاکید کرد که اصلا از تیم ربیعی پیشنهادی ندارد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد او در لیگ بیست و سوم سبزپوش خواهد بود!

هرچند الهامی نشان داده رفتارهای عجیب از او بعید نیست اما به نظر می‌رسد علاقمندی ربیعی به همکاری دوباره با رضایی نیز در این ماجرا دخیل بوده است.

لازم به یادآوری است که فصل گذشته حامد لک نیز به تندی علیه ساکت الهامی موضع گرفت و در حال حاضر شاگرد این مربی است و برخلاف رضایی کار گلر پیشین پرسپولیس به فسخ قرارداد با مس رفسنجان نکشیده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها