مدیرانی که فاجعه می‌آفرینند و می‌مانند

مصاحبه جای محاکمه!

احتمالا فقط در فوتبال ایران است که می‌توانید مدیر بدی باشید و نه تنها کسی یقه‌تان را نگیرد، بلکه همچنان مدیریت کنید.

مصاحبه جای محاکمه!

به گزارش تیترکوتاه، استقلال در لیگ بیست و یکم بدون شکست و مقتدرانه قهرمان شد و سهمیه حضور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد اما به خاطر تعلل در پرداخت مطالبات استراماچونی نتوانست مجوز لازم را بگیرد و از حضور در آسیا باز ماند.

بی شک مدیران زیادی در این ماجرا گقصر هستند؛ از آنهایی که در موعد مقرر پول مربی ایتالیایی را ندادند که کار به شکایت نرسد تا مدیران بعدی که هر کدام کار را به تاخیر انداختند.

امروز اما هواداران استقلال بیش از همه منتقد علی فتح‌الله‌زاده هستند که پول مصوب شده برای پرداخت به استراماچونی را صرف دیگر کارهای باشگاه کرد و البته به تصمیم خود افتخار هم می‌کند!

تا همین چند هفنه پیش و به گفته رییس وقت سازمان خصوصی‌سازی قرار به محاکمه فتح‌الله‌زاده بخاطر اتهام‌های مختلف بود اما او با حضور در تلویزیون تاکید کرد که احضار نشده و قربان‌زاده را تهدید به شکایت کرد.

اوج جذابیت ماجرا اما به اظهارنظر فتح‌الله‌زاده درباره ندادن پول مربی ایتالیایی است؛ "این مدل مدیریتی من بود که پول را به استراماچونی ندادم و دادم به بازیکنان که اعتصاب نکنند!"

این مدل خاص مدیریتی البته تنها مربوط به فتح‌الله‌زاده - که بعید نیست روزی برای چندمین بار مدیر استقلال شود - نیست. هنوز فوتبال ایران به خاطر قرارداد عجیب با مارک ویلموتس هزینه می‌دهد و کسی که آن قرارداد را بست، نه تنها بابتش مواخذه و محاکمه نشد بلکه دوباره مجوز ریاست بر فوتبال کشور را دریافت کرد تا مدام مصاحبه کند و وعده‌های تکراری بدهد  که پول‌های بلوکه شده می‌رسد، VAR می‌آید و...!

البته مدیران زیاد دیگری هم هستند که بابت مدیریت بدشان پاسخگوی هیچ مرجعی نبودند و برخی‌شان پست‌های مهم دیگری گرفتند؛ آخرین نمونه‌هایش امیرحسین فتحی، احمد مددی و مصطفی آجرلو در استقلال و ایرج عرب، محمدحسن انصاری‌فرد و مجید صدری در پرسپولیس هستند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها