حسرت عجیب تیم پرافتخار لیگ برتر برای کسب جام

نماینده اصفهان با وجود اینکه در یک مقطع قدرت بلامنازع فوتبال ایران در لیگ برتر به شمار می رفت، مدت زیادی است که دستش به هیچ جامی نرسیده است.

حسرت عجیب تیم پرافتخار لیگ برتر برای کسب جام

به گزارش تیترکوتاه، سپاهان اصفهان یکی از تیم‌های پرافتخار لیگ برتر ایران به شمار می‌رود و با 5 قهرمانی بعد از پرسپولیس که 8 بار قهرمان شده، دومین تیم پرافتخار این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

طلایی پوشان اما در اتفاقی عجیب مدت زیادی است که موفق به کسب هیچ جامی نشدند؛ آخرین قهرمانی آنها در لیگ برتر به فصل 93-94 برمیگردد ضمن اینکه بعد از فصل 91-92 نیز دیگر دست این تیم به جام حذفی نرسید و طبیعتا طی این سالها خبری از سوپرجام هم برای این تیم نبوده است.

سپاهان که سابقه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا (سال 2007) را هم دارد، در فصل جاری تیم قدرتمندی در اختیار داشت و مدعی جدی قهرمانی بود اما در لیگ برتر و در حالی که تا هفته های پایانی صدرنشین بود، به خاطر یک توقف بدموقع خانگی (مقابل ملوان بندرانزلی) رقابت را به پرسپولیس واگذار کرد تا در حسرت قهرمانی بماند.

شاگردان مورایس پرتغالی در مسابقات جام حذفی هم مقابل پرسپولیس شکست خورده و از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا این دوره هم دستشان از جام کوتاه بماند.


 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها