واکنش جالب مدیرعامل توییتر به منصب جدیدش

واکنش جالب مدیرعامل توییتر به منصب جدیدش

مدیرعامل جدید توییتر اعلام کرد برای متحول کردن این شرکت و دستیابی به دیدگاه مالک ایلان ماسک برای این پلتفرم، هیجان‌زده است.

لیندا یاکارینو در اولین توییت‌های خود از زمان گرفتن این سمت ارشد، گفت: به توسعه این شرکت شبکه اجتماعی متعهد است و بازخورد کاربران برای چنین آینده‌ای، حیاتی است.

مدیرعامل جدید توییتر درباره این بازخورد گفت: من برای همه این‌ها، اینجا هستم. بیایید به گفت‌وگو با هم ادامه دهیم و توییتر ۲.۰ را با هم بسازیم.

یاکارینو از شرکت ان‌بی‌سی یونیورسال که در آنجا به عنوان رئیس تبلیغات جهانی خدمت می‌کرد، به توییتر پیوسته است. او از نزدیک با ایلان ماسک، که مدیر ارشد فناوری و رئیس اجرایی خواهد بود، همکاری خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ماسک از زمان خرید توییتر در اکتبر سال ۲۰۲۲، حدود ۷۵ درصد از کارمندان توییتر را اخراج کرده یا از دست داده است، از جمله اکثر افرادی که روابط عمیقی در فروش و شراکت داشتند که یاکارینو اکنون باید آن را ترمیم کند. این شرکت همچنین با فرار تبلیغات کنندگانی مواجه شده است که به دلیل تصمیم‌های ناگهانی ماسک برای نظارت بر محتوا و توییت‌های او، تصمیم گرفتند این پلتفرم را ترک کنند.

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار