خودروهای وارداتی حسابی ارزان می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: به دنبال واردات خودرو، بازار این محصول ساماندهی خواهد شد و قیمت خودرو‌های خارجی به شدت افت پیدا می‌کند.

خودروهای وارداتی حسابی ارزان می‌شود

حبیب آقاجری با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر واردات خودرو، گفت: از آنجا که جزو موافقین واردات خودرو بودم معتقدم صنایع خودروسازی ایران نمی‌تواند جوابگویی نیاز مردم باشد این درحالی است که کیفیت خودرو‌های داخلی و مصرف سوخت آن‌ها بسیار بالا و غیراستاندارد است به همین دلیل باید واردات خودرو صورت گیرد تا علاوه‌بر استفاده مردم از خودروی با کیفیت، قیمت خودرو‌ های داخلی نیز کاهش پیدا کند.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه ایجاد رقابت در بازار خودرو، کیفیت و قیمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: به دنبال واردات خودرو، بازار این محصول ساماندهی خواهد شد و قیمت خودرو‌های خارجی به شدت افت پیدا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به پیشنهادات خود برای اصلاح برنامه هفتم توسعه، گفت: بکارگیری نیرو‌های بومی ازسوی صنایع در مناطق مختلف به‌ویژه حوزه انتخابیه اینجانب ضروری است به همین منظور پیشنهاد خود را در برنامه هفتم توسعه با هدف اینکه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی نسبت به کارگیری نیرو‌های بومی با اولویت نخست اقدام کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین به کارگیری نیرو‌های پیمانکار‌های بومی ضرورت دیگری است که باید در برنامه به آن توجه کرد چراکه نمی‌توان با وجود نیرو‌های پیمانکاری بومی از خارج از استان نیرو جذب کرد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    لندکروز فول دردبی ۳میلیارد در ایران ۲۰میلیارد در میاد

  • عباس

    این از اون دسته نمایندگانی هست که ،که فقط ایده آلیسم و ذهنگراست....
    واصلا حواسش به بازی اینا نیست و اصلا خودش نمی دون چی میگه و چی میخاد بگه ( آیا واقعا شما فهمیدین چی میگه و چی میخاد بگه .......) و ناخواسته و ندانسته آب تو آسیاب دشمن میرزه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها