پشت‌پرده استفاده از کودکان کار چیست؟

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: افرادی که به‌دنبال درآمد و سودجویی هستند و کودکان را استثمار می‌کنند.

پشت‌پرده استفاده از کودکان کار چیست؟

یکصد‌و‌پنجاه‌و‌هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در ساختمان تالار اجلاس این شورا برگزار شد. مهدی عباسی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن تشکر از تذکر اقراریان در خصوص مسئله دستفروشی در شهر تهران اظهار کرد: بنده امروز از ساعت 6 صبح که در مسیر شورا بودم شاهد بودم که کودکان بین سنین 5 تا 10 سال سر چهارراه‌ها ایستاده بودند و برای بنده عجیب است که این کودکان از چه ساعتی و از طریق چه عواملی سر چهارراه‌ها پخش شده‌اند و نیاز به بررسی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: این مسائل چهره شهر را زشت می‌کند اما باید به عوامل پشت‌پرده آنها نیز توجه شود، افرادی که به‌دنبال درآمد و سودجویی هستند و کودکان را استثمار می‌کنند.

به گزارش تیتر کوتاه، مهدی چمران؛ رئیس شورا نیز با اشاره به تذکر مطرح‌شده از سوی عباسی گفت: پیشنهاد من این است که شورا و شهرداری تدبیری را بیندیشند و ورود جدی را در این زمینه انجام دهند البته در این زمینه باید کار اطلاعاتی نیز صورت بگیرد و با مافیا و پشت‌پرده این مسائل (دستفروشی و کودکان کار) برخورد شود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها