ارتش سودان آتش بس اعلام کرد

فرمانده ارتش و رئیس شورای حاکمیت سودان درحالی از آتش بس یک جانبه در اولین روز عید قربان خبر داد که دیروز (سه شنبه) نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی «محمد حمدان دقلو» به مناسبت عید قربان آتش بس یکجانه اعلام کرده بود.

ارتش سودان آتش بس اعلام کرد

به گزارش تیترکوتاه؛ عبدالفتاح البرهان، فرمانده ارتش سودان در سخنانی تلویزیونی با اعلام آتش بس یکجانه، از «همه کسانی که قادر به حمل سلاح هستند، خواست تا با تهدیدات وجودی مقابله کنند و به یگان‌های نظامی بپیوندند».

البرهان افزود: «نیروهای مسلح قادر به سرکوب شبه‌نظامیان پشتیبانی سریع هستند و آنچه در الجینه رخ داد جنایت جنگی علیه بشریت است».

وی افزود: "محمد حمدان دقلو (فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع) انقلاب مردم سودان را مصادره کرده و می خواهد پادشاهی خود را بسازد."

البرهان با بیان این که ما مشتاق انتقال قدرت به یک دولت غیرنظامی هستیم، افزود: "از همه جوانان کشورم می خواهیم که نقش میهنی خود را ایفا کنند یا به نیروهای مسلح بپیوندند."

دیروز (سه شنبه) محمد حمدان دقلو ملقب به (حمیدتی) فرمانده شبه نظامیان نیروهای پشتیبانی سریع سودان، از آتش بس یکجانبه در این کشور به مدت دو روز به مناسبت عید سعید قربان خبر داده بود.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها