اولین واکنش معاون رئیسی به ماجرای واگذاری خودروهای رانتی!

اولین واکنش معاون رئیسی به ماجرای واگذاری خودروهای رانتی!

حسینی گفت: واگذاری خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد و صرفاً یک بخش خصوصی در زیرمجموعه خودروسازی ارتباطات خاصی آن هم در سال ۱۴۰۰ و دولت قبل برقرار کرده بود.

به گزارش تیتر کوتاه، سید محمد حسینی در گفت و گوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوالی درباره استیضاح وزیر صمت و موضوع اختصاص خودرو به نمایندگان اظهار داشت: دولت و شخص رئیس جمهور برخلاف کسانی که استیضاح را مخالف همدلی و همراهی می‌دانند آن را حق نمایندگان و فرصتی برای تبیین و روشنگری و پاسخ به سوالات نمایندگان می‌دانند.

متأسفانه درباره این استیضاح یکی از نمایندگان مدعی شد که رأی نیاوردن استیضاح وزیر صمت دفعه قبل به خاطر گرفتن خودرو از سوی نمایندگان بود که بلافاصله هیأت‌رئیسه، حراست و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس آن را تکذیب کردند و اخیراً رئیس مجلس نیز از مجلس خواست که موضوع را بررسی و به افکار عمومی گزارش دهند.

حسینی تاکید کرد: نباید اینگونه حاشیه‌سازی‌ها مسئولین را از وظایف اصلی خود در خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور باز دارد ضمن اینکه رئیس جمهور همواره بر اجتناب از هر گونه تبعیض و امتیاز ناروا تذکر و بر حرکت در مسیر عدالت و شفافیت تاکید دارند.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس تصریح کرد: موضوع خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد و صرفاً یک بخش خصوصی در زیرمجموعه خودروسازی ارتباطات خاصی آن هم در سال ۱۴۰۰ و دولت قبل برقرار کرده که قطعاً پیگیری می‌شود لذا نباید این موضوع خدشه‌ای در اعتماد مردم ایجاد کند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها