انتخابات مجلس | انتخابات

نشست خبری اعضای ائتلاف مردمی نیروهای جهادی انقلاب اسلامی برگزار شد

نشست خبری اعضای ائتلاف مردمی نیرو‌های جهادی انقلاب اسلامی برگزارش شد و اعضای این ائتلاف به بیان برنامه‌ها و نظرات خود پرداختند.

نشست خبری اعضای ائتلاف مردمی نیروهای جهادی انقلاب اسلامی برگزار شد

نشست خبری اعضای ائتلاف مردمی نیرو‌های جهادی انقلاب اسلامی با اصحاب رسانه، شامگاه دوشنبه (۷ اسفند) برگزار شد.

محمدجواد دهقانی، دبیر ائتلاف مردمی نیرو‌های جهادی انقلاب اسلامی در این نشست گفت: ان‌شاء‌الله افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش‌رو رخ دهد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل تشکیل این ائتلاف افزایش مشارکت مردمی بوده است، افزود: هر چه لیست ائتلاف‌های مردمی بیشتر باشد مشارکت و حضور مردم در روز انتخابات نیز بیشتر می‌شود و با حضور مردم‌ در صحنه هیچ مشکلی غیر قابل حل باقی نمی‌ماند.

اسکندر اسدی امیرآبادی، یکی از اعضای این ائتلاف نیز در این نشست با تاکید بر بهبود معیشت مردم با استفاده از اقتصاد انرژی‌بنیان گفت: کشورما دارای موقعیت ژئوپلتیک خاص با منابع طبیعی ارزشمند فراوانی است. ما می‌توانیم با همه این موارد، خلق ثروت کرده و مشکلات معیشتی مملکت را حل کنیم.

وی افزود: باید روابط خود با دیگر کشور‌های دنیا را بهبود بخشیم و سرمایه‌گذاران خارجی را به کشور بیاوریم.

این متخصص حوزه انرژی با بیان اینکه یک‌سری از مشکلات کشور ناشی از خودتحریمی است، گفت: باید مدیرانی شایسته و جهادی به مجلس بفرستیم و با نیرو‌های خلاق جامعه و دانشگاه، مشکلات معیشتی مردم که لاینحل نیستند را حل کنیم.

اسدی امیرآبادی با بیان اینکه باید از ایده‌ها و نظرات مردم استفاده کنیم، افزود: دوره آقازادگی و باند بازی تمام شده است.

حمید بانسی، یکی دیگر از اعضای ائتلاف در ادامه بیان کرد: شرایط کشور می‌طلبد، افرادی توانمند وارد مجلس شوند و از حقوق حقه مردم دفاع کنند.

وی با اشاره به کار ویژه مجلس در ریل‌گذاری قانونی برای کشور افزود: مسائلی همچون تورم، بالابودن نرخ اجاره‌بها و اشتغال نشان از دغدغه‌مند بودن مردم دارد که باید کمک کنیم تا این مشکلات رفع شوند.

سیده حمیده پرتوی امین، دیگر عضو این ائتلاف گفت: اعضای این ائتلاف مستقل هستند. هدف ما جذب رضایت مردم و شناخت نیاز‌های آنان است و برخود واجب می‌دانیم، حرف‌های مردم را بشنویم و دردشان را لمس کنیم.

وی با اشاره به اینکه شفاف‌سازی بسیار مهم است، گفت: به آنچه می‌گوییم معتقد هستیم و آن را اجرایی می‌کنیم.

معصومه زائری بصیر، دیگر عضو این ائتلاف عنوان کرد: مشکل اساسی فعلی در جامعه تامین مسکن است، تاکنون راهکار‌های زیادی برای رفع این مشکل داده شده، اما همچنان با این معضل روبه‌رو هستیم.

وی افزود: نیازمند تصویب قانونی در مجلس برای مسکن هستیم تا برای دولت ریل‌گذاری خوبی در این مسیر انجام شود و دولت بتواند مسکن غیر قابل فروش به جوانان ارائه کند. در این صورت مشکل بیشتر جوانان، کارگران و فرهنگیان حل می‌شود.

غلامرضا محمدی مقدم، دیگر عضو این ائتلاف بیان کرد: مهم‌ترین مشکل فعلی، تصویب قوانینی است که با کار کارشناسی دقیق، کاربردی و تخصصی صورت نمی‌گیرد و وقتی این طور باشد در نظارت هم مشکل ایجاد می‌شود، اگر در مجلس کار کارشناسی انجام شود، کار نظارت هم بهتر صورت می‌گیرد.

فاطمه رستمی دیگر عضو این ائتلاف گفت: نمایندگان ملت باید مشکلات را ببینند و به مسئولان جامعه انتقال دهند و کمک کنند با تصویب قوانین درست و به‌جا، مردم کف جامعه نیز لذت زندگی را بچشند.

وی با اشاره به اینکه وضع قوانین زودبازده بسیار مهم است، افزود: هم اکنون قوانینی داریم که طولانی مدت هستند، باید قوانینی تصویب کنیم که به‌واسطه آنها افراد ضعیف از زندگی لذت ببرند.

علی بخشی، دیگر عضو ائتلاف نیز در این نشست گفت: وقتی قرار است فردی وارد مجلس شود باید برای همه کشور و وزارتخانه‌ها برنامه داشته باشد. باید در هر حوزه تحصصی افراد متخصصی به صورت کارگروه حضور داشته باشند، نقص ما در این است که تصمیم گیری‌ها با افرادی که باید تصمیم ساز باشند، انجام نمی‌شود.

مرتضی محسن زاده نیز گفت: مجلس قوه عاقله کشور است و کسانی که وارد آن می‌شوند باید شایستگی و لیاقت ورود به آن را داشته باشند، به این معنا که کلان‌نگر، انگیزه‌مند، ریزبین و آینده‌نگر باشند.

محمد مهدی روزبهی، نیز در این نشست گفت: در مجلس قوانین لازم برای هدایت کشور داریم که یک سری از آنها نیاز به بازنگری و یکسری دیگر نیاز به اجرا دارند. اصل ۴۳ قانون اساسی برای ملت ریل‌گذاری شده اما متاسفانه دولت‌ها به آن نپرداخته‌‌اند. در ائتلاف این موضوع را بررسی و برای آن راهکار داریم.

وی افزود: دنبال اجرای عدالت در تمام حوزه‌هایی که در قانون اساسی به آنها اشاره شده است، هستیم و در کنار مردم خواهیم بود.

منبع: میزان
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    ۱۶:۰۲۰۸ اسفند ۱۴۰۲
    مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت میکند حالا که اسفند ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان نشده است ؟؟؟؟؟

  • ناشناس


    گرانی 50 درصد از زمان حسن روحانی شروع شد و ربطی به احمدی‌نژاد ندارد.
    گرانی 100 درصد از زمان دولت رئیسی شروع شد و ربطی به احمدی‌نژاد ندارد.

  • ناشناس

    از نظر شرعی و قانونی واجب است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پیگیری، بررسی و رسیدگی کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکرده اند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • ناشناس

    بیش از ۹۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون وام ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن نگرفتند و متأسفانه هیچ کسی هم در بانک ها، بانک مرکزی، دیوان عدالت اداری، دولت، مجلس و کشور پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

  • ناشناس

    در پاسخ به مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران
    هرمزگان 14 ماه خواروبار واریزکرد
    1402/12/07 - 12:35
    مطالبات خوارو بار بازنشستگان مخابرات کرمانشاه، همدان وغیره واریز شده است سوال اینجاست که پس چرا مطالبات خوارو بار بازنشستگان مخابرات تهران تاکنون واریز نشده است چرا؟ و 100 درصد فقط به خاطر بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی و بی خیالی مدیران و مسئولین شرکت مخابرات منطقه تهران بوده است!

  • ناشناس

    ۱۰:۴۷۰۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوال اینجاست که چرا دکتر محمود زاده رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره و مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، دکتر تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران و معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران و منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده اند و رسیدگی نمی کنند چرا؟

  • ناشناس

    ۱۰:۴۷۰۸ اسفند ۱۴۰۲
    مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران ایران از دی ماه سال 1400 تاکنون توانست مشکلات بازنشسگان مخابرات منطقه تهران را حل کند شرم آور و تاسف بار است.

  • ناشناس

    ۱۱:۲۶۰۸ اسفند ۱۴۰۲
    سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بوده است.
    متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری نکرده اند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
    حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران

  • ناشناس

    ۱۱:۴۶۰۸ اسفند ۱۴۰۲
    آغاز ثبت نام وام 150 میلیونی بازنشستگان بدون ضامن با حساب یارانه | چه کسانی مشمول این وام قرض الحسنه می شوند؟
    آغاز ثبت نام وام 150 میلیونی بازنشستگان بدون ضامن و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
    و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام مبلغ 50 و 100 میلیون تومان بدون ضامن را از سال بهمن ماه سال 1400 تاکنون به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

  • ناشناس

    ۱۶:۰۲۰۸ اسفند ۱۴۰۲
    مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت میکند حالا که اسفند ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان نشده است ؟؟؟؟؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها