انتخابات | انتخابات مجلس | فرهنگیان

توصیه مقام مسئول به فرهنگیان / انتخابات اولویت معلمان و فرهنگیان باشد

فرماندار گناوه گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها موضوع انتخابات را جزء اولویت‌های خود قرار دهند و اهمیت انتخابات را برای دانش آموزان، دانشجویان و اولیا تشریح و تبیین کنند.

توصیه مقام مسئول به فرهنگیان / انتخابات اولویت معلمان و فرهنگیان باشد

آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در انتخابات دارد. این سیستم مسئولیت دارد که دانش آموزان و شهروندان را به انتخابات آگاهانه و با شناخت دقیق از وظایف و حقوقشان هدایت کند. ارتقاء سواد سیاسی و اطلاعاتی افراد از طریق آموزش و پرورش می‌تواند کمک کننده باشد تا مردم بهترین تصمیم در انتخابات بگیرند. همچنین، مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان محل‌هایی برای بحث و گفتگو درباره مسائل سیاسی و اجتماعی می‌توانند نقش مهمی در افزایش آگاهی و تشویق به مشارکت در فرایند انتخابات داشته باشند.

محمد تقی صفری روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه بیان کرد: انتخابات اسفندماه سال جاری از اصلی‌ترین و مهمترین موضوعات کشور است که در دستور کار مسئولان ادارت و دستگاه‌های این شهرستان نیز قرار دارد.

فرماندار گناوه افزود: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه با تمام توان و امکانات برای انتخابات پیش رو در اسفندماه آماده شوند و کارکنان مربوطه و مردم را تشویق و ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات کنند.

فرماندار گناوه تاکید کرد: حفظ بی طرفی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در همه مراحل انتخابات مورد تاکید و باید رعایت شود و هیچ کسی حق تبلیغات علیه به به نفع کاندیدایی را ندارد. در غیر این صورت برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

فرماندار گناوه افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها موضوع انتخابات را جز اولویت‌های خود قرار دهند و اهمیت انتخابات را برای دانش آموزان، دانشجویان و اولیا تشریح و تبیین کنند.

وی گفت: دشمن به هر نحوی برای ناامید کردن جامعه و مردم تلاش می‌کند و سعی در ناامیدی مردم دارد، اما با هوشیاری و بیداری مردم در این زمینه نیز شکست خواهد خورد.

وی گفت: تبلیغات انتخابات در فضای شهری در رأس امورات شهری و مورد توجه شورا و شهرداری قرار گیرد و ادارات محور اصلی تابلو اعلانات خود را به بحث انتخابات اختصاص دهند و این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار گناوه با بیان همه باید با تلاش مضاعف مردم را به آینده امیدوار کنند، بیان کرد: ایران اسلامی به پشتوانه جوانان و دانشمندان توانمند خود در عرصه‌ها و علوم مختلف می‌درخشد و دشمن را با شکست روبرو می‌کرده است.

وی گفت: ایام فاطمیه ضمن حضور فعال در آئین‌های این ایام نصب بنر و تبلیغات در این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

صفری تصریح کرد: در سطح شهرستان کار‌های و فعالیت‌های خوبی از جمله آبخیزداری، بهداشت و سلامت، گردشگری، ورزش و جوانان، روستاها، اشتغال، شهرک صنعتی، پرورش آبزیان، جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی انجام شده یا در حال انجام است که نقش مؤثری در توسعه شهرستان و اشتغالزایی دارد.

فرماندار گناوه از برگزاری آئین‌های ویژه استقبال و تشییع و بدرقه شهید گمنام در شهرستان تقدیر کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    خخخخخخخخ🤣

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر