کوتاه با تیتر کوتاه:

در این جزیره همه «سیاسی» هستند

در این جزیره همه «سیاسی» هستند

گردشگران مختلف عمدتا از اروپا در قالب تورهای دریایی و هوایی به این منطقه سفر می کنند.

جزیره سیاسی، منطقه ای کوچک و سرسبز در استان سولو فیلیپین است که بالغ بر ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.  این رقم ۸.۱۷ درصد از کل جمعیت استان سولو یا ۱.۸۵ درصد از کل جمعیت منطقه خودمختار بانگسامورو در میندانائو را تشکیل می دهد.

گفته می شود قالب جمعیت این جزیره را مسلمانان تشکیل می دهند و اگرچه جمعیت بالایی ندارد اما به واسطه داشتن جاذبه های مهم گردشگری، دارای فرودگاه و دیگر زیرساخت های لجستیکی برای عبور و مرور دریایی و هوایی است. گردشگران مختلف عمدتا از اروپا در قالب تورهای دریایی و هوایی به این منطقه سفر می کنند.

جزیره سیاسی 2

بندر گاه سیاسی در حدود ۱۳۰ کیلومتری شمال شرقی BP Bongao و حدود ۷۰ کیلومتری جنوب غربی BP Jolo واقع است. همچنین به جزایر مجاور جزیره سیاسی خدمات می دهد. این بندرگاه تحت نظارت اداره مدیریت بندر جولو اداره می شود. فرودگاه نیز یکی از بخش های مهم جزیره است که البته در رده بندی فرودگاه های کوچک جهان جای گرفته و به صورت میانگین در طول هفته ۳ پرواز اصلی به آن انجام می شود.

در جزیره سیاسی ۴ کوه شگفت انگیز و زیبا نیز وجود دارد. بلندترین و برجسته ترین کوه قله گورو است که برخی کونوردان را به خود جذب می کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها