قیمت ارز دیجیتال | قیمت بیت کوین | بازار کریپتو | قیمت تتر

قیمت بیت کوین اوج گرفت

بیت‌کوین در روز دوشنبه در بحبوحه رشد گسترده در بازار کریپتو چهار درصد افزایش یافت. قیمت این ارز دیجیتال به ۷۰ هزار دلار رسید که نشان‌ دهنده تجدید حیات قابل توجه، نزدیک به بالاترین میزان خود است.

قیمت بیت کوین اوج گرفت

در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین به طور مداوم تغییر می‌کند. این ارز دیجیتال در سال‌های اخیر توجه بسیاری از افراد و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و ارزش آن به شدت افزایش یافته است. هر چند که قیمت بیت‌کوین تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله تقاضا و عرضه، اخبار بازار و تصمیمات دولت‌ها قرار دارد. به عنوان مثال، در مدت زمان کوتاهی می‌تواند متغیرهایی مانند محدودیت‌های قانونی یا اطلاعات مربوط به استفاده از بیت‌کوین در کشورهای مختلف، تأثیر زیادی بر روند قیمت‌دهی به این ارز داشته باشند.

این دستاورد بیت‌کوین، دوره ۱۰روزه پایین‌تر از این قیمت را به پایان رساند؛ بیت‌کوین در هفته گذشته ۳.۲۷ درصد رشد کرد. این افزایش تنها به بیت‌کوین محدود نشد، سولانا و آوالانچ نیز ۹ درصد سود ثبت کردند.

بیت‌کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه خود، با ۳.۹۹ درصد افزایش به ۶۹هزار و۸۵۹ دلار در ساعت ۱۲: ۰۰ عصر به وقت شرقی رسید. اتریوم در همان زمان با جهش ۳.۶۱ درصدی به ۳۵۸۲ دلار رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال درحال‌حاضر ۲.۶۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۳۹ درصد بیشتر شده است. درحال‌حاضر ۵۲.۰۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۴ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲.۶۸میلیارد دلار است که ۴۹.۶۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز درحال‌حاضر ۱۰.۹۶ میلیارد دلار است که ۹.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۹.۹۴ میلیارد دلار است که ۸۸.۷۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۸: ۲۳ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۷۰ هزار و ۵۹۸.۵۲دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۰۰ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۶۳۳.۹۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۴۲ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها