تمهیدات ویژه برای ایام اربعین

وزیر کشور، گفت: تدابیر بسیار خوبی برای پیاده‌روی اربعین اندیشیده شده و امیدواریم مطابق با همان توافقات کارها به خوبی پیش برود و مردم در ایام زیارتی تا پایان پیاده‌روی اربعین با مشکل مواجه نشوند.

تمهیدات ویژه برای ایام اربعین

احمد وحیدی وزیر کشور که ظهر امروز به بغداد سفر کرده است، در تشریح جزییات دیدار خود با وزیر امور داخلی عراق، گفت: این سفر با دعوت وزیر امور داخلی عراق انجام شده است. در ابتدا باید از مهمان‌نوازی ملت و دولت عراق در پذیرایی از زائران اربعین قدردانی کنم.

وی افزود: ما در این دوره هماهنگی‌های خوبی داشتیم که نتیجه آن عبور و مرور سهل و آسان زائران از مرزهاست.

وزیر کشور با بیان اینکه ما امروز و در جلسه‌ای که با یکدیگر داشتیم، موضوعات مختلفی را در دستورکار خود داشتیم، عنوان کرد: جلسه امروز در خصوص حمل‌ونقل، شرایط مرزها و تسهیلات در مرزها و همچنین، کمبودهای احتمالی بحث و گفت‌وگو و برای آنها تدابیر مخصوص اندیشیده شد. 

وی ادامه داد: ما در این جلسه همچنین درباره ایمنی و امنیت نیز گفت‌وگو کردیم. در این راستا، تدابیر بسیار خوبی اندیشیده شده و امیدواریم مطابق با همان توافقات کارها به خوبی پیش برود و مردم در ایام زیارتی تا پایان پیاده‌روی اربعین با مشکل مواجه نشوند.

وحیدی، دیگر موضوع جلسه خود با وزیر امور داخلی عراق، تردد اتباع افغانستان و پاکستان برشمرد و تأکید کرد: یکی‌ دیگر از موضوعات جلسه ما درباره اتباع بیگانه افغانستانی و پاکستانی بود و تدابیری اندیشیده شد تا بتوانیم زیارت این عزیزان را هم تسهیل کنیم.

وزیر کشور در پایان ضمن تشریح جزییات توافقنامه خود با وزیر امور داخلی عراق، بیان کرد: مواردی که در جلسه مورد تأکید قرار داشت، جزو موضوعات این توافقنامه است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر