نهضت ملی مسکن | بازار مسکن | قیمت مسکن

رکوردی جدید در بازار مسکن کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۲ هزار پروانه ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده کشور طی یک ماه گذشته صادر شده است.

رکوردی جدید در بازار مسکن کشور

پروژه مسکن ملی در ایران یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن است که با هدف ارائه مسکن مناسب و با کیفیت به اقشار مختلف جامعه ایرانی آغاز شده است. این پروژه تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی اجرا می‌شود و با همکاری بخش خصوصی و دولتی، به منظور تامین مسکن برای خانواده‌های با درآمد پایین و متوسط، اقدام به ساخت و اجاره مسکن می‌کند. این پروژه با توجه به نیازهای روزافزون جامعه، به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های مسکن در ایران شناخته شده است.

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه روند نوسازی بافت‌های فرسوده نقش موثری در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد، گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بالغ بر ۷۱ درصد از برنامه بازآفرینی شهری محقق شده است.

وی ادامه داد: طی یک ماه اخیر ۲۲ هزار واحد پروانه صادر شده است و به طور میانگین هر دو هفته برای ۱۲.۵ هزار واحد پروانه صادر و نوسازی مسکن اجرایی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رکورد ۳۰ ساله نوسازی مسکن در بافت فرسوده شکسته شده است، تاکید کرد: در اولین جلسه قرارگاه مسکن که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، آمار صدور پروانه ساخت ۱۲۳ هزار واحد بود، اما اکنون این آمار از مرز ۲۵۰ هزار واحد عبور کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه این ۲۵۰ هزار واحد در ۷۳ هزار نقطه واقع شده است، تاکید کرد: باید در حوزه کیفی کار نیز ورود پیدا کرده و کیفیت نوسازی را ارتقاء دهیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر