نهضت ملی مسکن | بازار مسکن | قیمت مسکن

کار نهضت ملی مسکن به بانک ها گره خورد / ماجرا چیست؟

مالکی گفت: پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن منوط به همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت است.

کار نهضت ملی مسکن به بانک ها گره خورد / ماجرا چیست؟

پروژه مسکن ملی در ایران یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن است که با هدف ارائه مسکن مناسب و با کیفیت به اقشار مختلف جامعه ایرانی آغاز شده است. این پروژه تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی اجرا می‌شود و با همکاری بخش خصوصی و دولتی، به منظور تامین مسکن برای خانواده‌های با درآمد پایین و متوسط، اقدام به ساخت و اجاره مسکن می‌کند. این پروژه با توجه به نیازهای روزافزون جامعه، به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های مسکن در ایران شناخته شده است.

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر روند ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار  پروژه نهضت ملی مسکن توسط دولت در تمامی شهر‌ها در حال ساخت است که اراضی مورد نظر برای این پروژه‌ها تامین شده است، اما برای افزایش روند سرعت ساخت نیازمند وام ۵۵۰ میلیون تومانی هستیم که باید توسط تمامی بانک‌ها پرداخت شود.

به گفته وی در حال حاضر سرعت اجرای پروژه‌ها رشد ۲۰ درصدی داشته است، اما برای افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها نیازمند آن هستیم که تمامی بانک‌ها پای کار بیایند و در صورت عدم همکاری باید اعتبارات آن‌ها کاسته و سرمایه بانک‌های همراه در این بخش افزایش یابد.

او تاکید کرد: پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به رشد ۴۰ درصدی نیازمند آن است که تمامی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن پای کار بیایند تا روند اجرای پروژه‌ها سرعت گیرد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر